Hjem > Makeupkoster > Naturlige øyebryn med Classic Brow Natural Brush

Naturlige øyebryn med Classic Brow Natural Brush


classicbrownatural_photo

Å nappe øyebrynene, litt i overkant er den dummeste skjønnhetstabben jeg noengang har gjort. Av den enkle grunn at tynne øyebryn var et motefenomen, og ser rart ut idag, og fordi det er vanskelig å rette opp i igjen. Og for å se sånn nogenlunde normal ut, så blir man avhengig av å tegne øyebrynene. Alderen gjør de ikke akkurat noe fyldigere heller. Så jeg ekspirementerer med hjemmelaget produkt som skal stimulere hårveksten. Kommer tilbake til den saken😉

Når tilstanden er som den er, ble jeg veldig fornøyd da jeg prøvde denne øyebrynskosten første gang. Alt ble så mye lettere, enn med den tynne skrå-kosten jeg brukte tidligere. Akkurat passe tykk strek, med en bust som er stiv nok til å få det presist, men ikke for hard strek. Aj, sminkelykke.

Dette er nok en kost fra Coastal Scents som jeg digger. Mye kost for pengene. Classic Brow Natural Brush er navnet på denne, og koster bare 22 kroner ($3.95)

Denne versjonen er laget av naturlige hår, men den finnes også i en syntetisk versjon.

Gode koster gjør underverker. Denne er i bruk hver gang jeg sminker meg.

Nå har jeg ikke hatt denne lenge nok til å si noe om kvaliteten, sånn teknisk. Om den er dårlig limt for eksempel. Isåfall, who cares? Har superlim. Da holder den forever. Så jeg er ikke så opptatt av akkurat det når kosten koster 20 kroner.  Men, når det er sagt; det er ingenting som tyder på at denne har dårlig kvalitet.  Måtte jeg velge to koster, hadde denne blitt en av dem😉

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

