Hjem > Hjemmelaget > To neglelakker blir til en ny farge

To neglelakker blir til en ny farge


inspiration

Denne posten skrev jeg egentlig en grå grå vinterdag, tidlig i februar. Den er like aktuell uansett årstid. Så her kommer den uredigert😉

Når jeg så nedover klærne mine og så kun grått i forkjellige nyanser, fikk jeg instant behov for noe farger. Greit det er grått ute også, men det gjør det ikke noe mindre grått å gå i ett med terrenget.

Avon Sequin Turquoise dukka opp på skjermen min. Tror det var skjebnen. Åh, den vil jeg ha. Nå med en gang.  Men det går jo ikke.

Så fikk jeg den utrolig smarte ideen: hey, jeg har jo en stygg grønn glitterlakk som er helt “feil” i fargen. Også har jeg tilfeldigvis en mørkeblå depend lakk. hurrahurra. Da blir det lakk. For denne turkise avon-lakken har både blått og grønt i seg. Så det er ikke usannsynlig at jeg kan få til noe lignende.

Her er fargene jeg vil blande. (bildet under) Og siden det skal være minst av den mørkeblå, har jeg den oppi den grønne. (Beklager dårlige bilder. Blir feil farger her. Det er jo mørkt hele døgnet for tiden, og kameraet mitt er ikke av de beste.) Men jeg håper du lar deg inspirere uansett;)P1060449

Underveis tok jeg en fargetest, men var ikke helt i mål ved første runde. Da var det bare å ha oppi litt mer blått, og riste veldig godt!!

Farger fra venstre: Ublandet grønn, Mørkeblå Depend, blanding runde 1, sluttresultat

P1060455

  1. 27. mars 2012, kl. 17:40

    det er faktisk en rigtig god idé. Tror lige jeg skal ind og kigge på mine mange farver neglelak, og se om der evt er nogle der kan få en remake.

    • 27. mars 2012, kl. 19:27

      Farger man ikke bruker eller er helt fornøyd med er de beste å velge. Lykke til med din helt unike farge !! Fortell gjerne hvordan det går!😉

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

