Hjem > Annet > Sovemasken min

Sovemasken min


P1080401

Oh my presious love!❤

Avhengig av sovemasker har jeg vært lenge. Det har føltes greit med noen greie billige tynne, bare det er sovemaske. Jeg tar alt. Er ikke kresen på sovemasker jeg. Men man vet jo heller ikke hva man går glipp av når man aldri har opplevd noe bedre…

Etter en natt med denne, var jeg fortapt. Det var oss. Forever. Myk berøring forfører meg helt inn i drømmeland. Aldri aldri vil jeg gå tilbake til, ja kan jeg si ex’n? høhø. nåtarviheltavhergitthaha*kremt*.

Sovemasken med det fancy navnet er fra nå den eneste. Når man kan få biff, hvorfor ta til takke med en pølse?

Men seriøst, til den prisen hos iherb på $6.14 (ca.37 kr), er det et kupp. (søk på “Earth Therapeutics, Dream Zone, Sleep Mask” hvis du er intressert. Får ikke lagt ut link her.)

Det er ikke mer å si:❤ forever.

Kategorier:Annet Tags: ,
  1. 12. mars 2012, kl. 00:44

    Jeg har aldri forstått dette med sovemaske jeg da, men nå er nå jeg en som sover hvor og når det måtte være, så jeg er vel litt heldig stilt der i gården🙂 Er det for å stenge ute alt lys eller har det en annen funksjon? Bare så jeg ikke går glipp av noe her, er jo mulig at jeg må prøve en ut om det viser seg å ha mange fordeler😉

    PS! Tatt i betraktning tiden på døgnet denne kommentaren er skrevet så skulle det gjerne tilsi at jeg trengte en, men nattedyr som jeg er så er det helt normalt😉 (ut i fra tidene du poster dine innlegg på og så er du vel et lite nattdyr du og)😉

    • 12. mars 2012, kl. 09:37

      hehe. ja det er riktig obesertvert! Kan ikke benektes at jeg er et lite nattdyr😉
      Sovemasken stenger jo først og fremst lyset ute. Perfekt nå etterhvert som det blir lysere hele døgnet! Og spesielt hvis man sliter med søvnen;) Nå gjør jo ikke du det da, din heldiggris, hehe, så da har du kanskje ikke så stort utbytte av en sovemaske. (Vil jo ikke friste noen til unødvendige kjøp heller !! ;))

      • 12. mars 2012, kl. 14:13

        He he🙂 Endelig en ting jeg IKKE trenger🙂 MÅ jo bare sjekke om det er noe jeg går glipp av vettu😉

        • 12. mars 2012, kl. 14:30

          hehe.. det virker som du kan klare deg fint uten! Like greit å spare de kronene da😉

  2. 8. desember 2012, kl. 13:05

    Jeg har bestilt en sovemaske fra Enklereliv.no som selger sovemaske som ikke presser direkte mot øynene. Har aldri brukt sovemaske før, men synes det er vanskelig å sove når det er lyst i soverommet på grunn av gatelys i nærheten. Jeg regner med at den er kommet i posten i løpet av neste uke, men jeg gleder meg til å prøve den.

    • 13. desember 2012, kl. 12:05

      Sovemaske er genialt!! Men man kan fort bli avhengig😉

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

