Hjem > WORDS > Grateful

Grateful


421947_319283484797309_120291918029801_911003_1444721593_n

Riktig god helg alle sammen!

Og, VELKOMMEN til enda flere nye lesere! Det er veldig inspirerende å se at det er flere og flere som leser bloggen min🙂 Ideene om hva jeg skal skrive om tar aldri slutt, så her blir det fortsatt liv.

Denne helgen derimot, skal jeg unne meg en bloggpause og nyte andre aspekter av livet!
Take care! 

Kategorier:WORDS Tags: ,
  1. 9. mars 2012, kl. 01:30

    Ha en strålende bloggfri helg🙂

  2. 9. mars 2012, kl. 10:50

    Tusen hjertelig takk!!🙂 Ha en riktig god helg du også!!

  3. 9. mars 2012, kl. 20:57

    Min største oppnåelse her i livet er det at jeg har så gode venner .Ikke så mange , Men at så gode spennende , kreative og morsomme .Det gjør at jeg er stolt over meg selv. Så noe bra har jeg da gjort🙂
    Dette er noe jeg tenker på hver gang jeg har bruk for det , det er essensen. I mitt liv🙂

    • 9. mars 2012, kl. 21:13

      Venner er noe av det viktigste man har. Man trenger ikke så mange hvis man har noen gode;) Tror man setter mer pris på sånt med alderen. Det er lettere å skille klinten fra hveten da og se hva som beriker livet. Take care!

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

