Hjem > Have Some Fun > Silliness makes your soul smile!

Silliness makes your soul smile!


silliness

Dette er en liten fortsettelse av temaet “Fordeler med å bli eldre”.  Fra å være en seriøs litt sjenert og stille ung dame, har jeg lært meg underveis å sette pris på humor og tillate meg selv å være litt “dum”.  Faktisk har det blitt ganske essensielt i livet mitt. For trivsel og velvære.

Og for å gi gutta litt kred da, (syns de får litt mye pes av oss damer noen ganger), og litt svart-hvitt nå kanskje, men jeg synes det virker som om det ligger mer naturlig for menn å se litt humoristisk på tilværelsen. De er litt flinkere enn oss jenter til å ikke bekymre seg og leve i nuet. Ja jeg vet det var litt svart-hvitt, men det er mine obeservasjoner basert på det miljøet jeg befinner meg i😉

Er humor viktig for deg?

  1. Freckles
    13. mars 2012, kl. 18:23

    Vet du hva? Din oppfattelse av gutter er den samme som jeg har! Og det er også det som gjør at jeg trives så mye bedre blant gutta. Er så mye mindre drama på dem.🙂

    Marte Marie, http://happyanduseful.wordpress.com/

    • 13. mars 2012, kl. 18:41

      Ja jeg trives også med gutta. De tar ting på en lettere måte enn oss jenter, og det mener jeg vi kan lære av!🙂 Men trenger litt venninneselskap innimellom også da. Rart med det…

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

