Hjem > Negler > No Mambo Jambo

No Mambo Jambo


nomambojambo

Jeg husker jeg sa denne ikke falt 100 % i smak og blandet den med en annen grønn. Well, jeg har ombestemt meg. Kanskje er det den grå kalde vinteren som får meg til å lengte etter det vårgrønne. Og om denne ikke er helt vårgrønn heller, men en grønnfarge med en anelse blått i seg, så vibrerer den av vårsteming åkke som. Vår, sommer, farger.

Jeg er ikke så opptatt av negllakktrender. Jeg vet hva jeg liker, og ikke liker. No Mambo Jambo ;= liker jeg.

Holdbarheten er ikke helt fantastisk, men grei nok. Men er du nøye med å avfette før du påfører lakken, så holder den mange dager. Alt kommer selvfølgelig an på hva du bruker hendene til.

Lakken er pigmentrik og dekker godt. Og man kan klare seg med et strøk. Jeg synes det er finest med to uansett hvor dekkende lakken er, men det er nå meg. Du kommer altså unna med ETT strøk med denne. Det er en god ting for utålmodige sjeler. Ellers kan jeg anbefale Dry Ice, som får neglakken til å tørke på et blunk, som har fått en omtale tidligere, og som har blitt et uunnværlig produkt for meg.

H&M har laget en fin design på negllakkflaskene sine. Den rene enkle stilen tiltaler meg. Litt no mambo jambo over designen og😉 haha. well.

Positivt:

  • Dekker godt
  • Bra pris (39.90 på HM)
  • God tilgjengelighet
  • Lett å påføre
  • Enkel fin design på flasken
  • Nesten blandt favorittene*;)

* En favoritt blir brukt stadig vekk. Den lakken jeg alltid venner tilbake til, og liker uansett humør;)

Negativt:

  • Kunne holdbarheten vært bedre?

5Konklusjon:

Herlig farge nå når vinteren synes å ha vart lenge. Minner om vår og varme dager. En periodisk favoritt. Bra pris, ok holdbarhet, bra pigmentering, fin design på flasken. Verdt pengene. Kjøpes hos Hennes & Mauritz. En klar 5’er. (Sekser’n ligger høyt)

no mambo jambo hm

  1. Mia
    28. februar 2012, kl. 12:47

    Jeg leste at denne neglelakken var best i test, så bestemte meg for å kjøpe den i lilla. Som var en fin farge. Men den begynner alltid å flasse av etter få timer, uansett hva jeg gjør! Andre fra H&M synes jeg er mye bedre!

    • 28. februar 2012, kl. 16:06

      Det er nok forskjell fra farge til farge ja. Har andre farger fra HM med forskjellig holdbarhet. Men uansett liker jeg disse, både fargeutvalget og den fine flasken.:-)

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

