Hjem > MENINGER! > Å så sinna! Før og etter bilder…

Å så sinna! Før og etter bilder…


botox before and after 1

Dette er da litt morsomt! Tror de at de klarer å lure noen? Veldig rart den sinnarynken vises? Hallo! Dama er sinna! Etter behandlingen var hun litt blidere. Kanskje de hatt bedøvelse med litt futt i? Ikke vet jeg. Blid blei a.

Triksene sine bruker de skruppeløst. Forskjellig lys på før og etter bildet er noe som ofte blir brukt.  imagesDet er umulig å kunne stole på et bilde idag.

Thank God for FotoShop som Linda har skrevet, kan anbefales å lese. Bildene av Madonna vil få deg til å føle deg bedre 😉 Lover. Jaja, på hennes bekostning, men anyways. Kan ikke være snill pike hver dag;)

Det er ikke rart vi aldri blir fornøyd hvis vi skal sammenligne oss med photoshoppa damer. På en annen side, jeg gidder ikke irritere meg lenger. Synes heller det er litt latterlig. Håper bare vi klarer å opplyse unge jenter nok om hvordan det ligger an.

Joda. Man kan gjøre mye med sminke. Få en hel liten ansiktsløftning. Men at noen har blitt høyere og slankere har jeg aldri hørt om. Men sjekk; det er mulig! Bare se bildet! Haha.  Jenter-f%C3%B8r-og-etter-sminke-11-520x356

Ha en super lørdag!

  1. 25. februar 2012, kl. 10:19

    Botox !
    madonna ser forresten ut som en katt til tider, har du lagt mere til det ? Hver gang hun fyller de kinnene med det hun fyller i kinnene ser hun ut som en katt.

    Og disse her 40årgamle hollywood/vestkantfruene som operere seg , det virker nesten som de har dratt en maske over hodeskallen, jeg syns ofte ansiktene deres seg unormalt store ut ! Filler langs nesevingene, kjeveortopedi, kinnbensfilling , ansiktsstrekk og ikke minst andeleppen . Men ja of course , sinnarynken er de kvitt . Det må vi jo ikke glemme ,

  2. 25. februar 2012, kl. 10:46

    Haha..Har ikke tenkt på at Madonna likner en katt, men når du sier det forstår jeg hva du mener!🙂

    Jeg håper at om 20 år vil vi le av at vi bedøvet ansiktsmuskler med botox, altså som et forbigående fenomen. Når ble det fint med zombieface lism? Eller litt sånn karius og baktus. Bare øynene og kjeven som beveger seg. uh. skummelt. Men sinnarynke har de ikke da!!😉 thats right.

  3. 26. februar 2012, kl. 00:23

    Melde meg inn i diskusjonen her jeg og🙂 Disse før og etterbildene er jo bare helt horrible. Finnes mange sånne der man ser at de virkelig anstrenger seg for å lage mest mulig rynker. Latterlig og egentlig en «hån» mot oss forbrukere. At de virkelig tror at de «lurer» oss med sånne bilder ??Akkurat når det gjelder Botox så vet vi jo at det har en slik effekt, så jeg skjønner ikke vitsen med å lyve på disse bildene, blir bare morsomt🙂

    • 26. februar 2012, kl. 00:29

      Ja ikke sant? Botox virker jo på sitt vis, så det blir bare for dumt med slike bilder når det hadde holdt med helt «vanlige» før og etter bilder. At de prøver å lure oss med slike lett gjennomskuelige triks er jo å undervurdere oss. Blir for dumt! og ja, morsomt🙂

  4. 26. februar 2012, kl. 18:19

    Er det lavkarbosminke . Sånn om trenger inn i husen og spalter opp fettet ?

    • 26. februar 2012, kl. 19:16

      Hahaha.. Ja det kan være. Hva vet jeg..

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

