Hjem > Negler > Organisering av negllakker

Organisering av negllakker


Min store store svakhet skal nå blottlegges for hele verden. Jaja. Sånn kan det gå.
Til mitt forsvar; jeg har levd lenge, og hatt god tid til samlingen. Og jeg kaster ikke noe. kremt. 
Anyways. Kanskje noen med flere enn to neglelakker trenger en liten organisering.
This is for your inspiration😉

Lett å velge

P1080137

Billige neglelakkhjul fra ebay kan hjelpe deg når du leter etter den perfekte lakken i samlinga di. Det blir oversiktlig, og med nummererte merkelapper bak, kan du bare velge og vrake.

P1080141 

Oversiktlig

Derretter kan man finne den rette lakken i skuffen sin.

P1080144P1080145

  1. 20. februar 2012, kl. 13:49

    hehe synd jeg ikke jobber på Vita lengre , da skulle du fått hele sminkestativ (med lys !)som ble kastet da de fikk inn nye merker . En annen ting jeg syns var innmari kult var at det ofte var så mange testere (ubrukte ) på leppestifter og de viste jo fargen på tuppen .- så tidvis så det ut som et parfymeri hos meg . Nå er jeg jo rene mannen i forhold til det jeg var😉

    • 20. februar 2012, kl. 13:58

      Wow, lys! Dritkult!! Hehe.. liker egentlig å ha de i en skuff der ingen ser dem😉 Min hemmelige lidenskap. Haha. Har sett det på ebay, men motstått fristelsen😉
      Men de neglelakkjulene er veldig kjekke. Har et par til overs😉

  2. 21. februar 2012, kl. 09:50

    JØSS! Så du har faktisk 39 neglelakker? Blir de ikke ødelagt etter en stund?

    • 21. februar 2012, kl. 10:27

      Jepp. Kanskje flere og! Spart i MANGE år!😉
      Og joa de blir tørre og slikt, men litt negllakkfjerner fikser det som regel. Men kan hende et par av disse kan kastes da. Det er bare så vanskelig …

      • 21. februar 2012, kl. 12:06

        Så lenge en har slik orden så gjør det jo ikke om en har noen ekstra. Jeg har bare 5 eller 6. De faller ut av skapet på badet med jevne mellomrom. ,)

        • 21. februar 2012, kl. 12:11

          Kan jo si det sånn; at negllakkene er en av de få tingene jeg HAR orden på;)

          • 21. februar 2012, kl. 13:18

            Godt å høre – for meg som er en rotekopp!😉

            • 21. februar 2012, kl. 13:32

              Og godt for meg å høre at det finnes andre rotekopper😉

  3. 21. februar 2012, kl. 19:01

    Jeg har mine lakker i kjøleskapet , der har de bodd i åtte år:) Det er en liten haug av de nå så jeg vet virkelig ikke hvor jeg ellers skulle hatt de hehe

    • 21. februar 2012, kl. 21:19

      Kjøleskap er jo det beste for holdbarheten!🙂 Så har du plass der er det vel ingen vits å flytte dem. En skuff er nest best, men duger😉

  1. 1. juli 2012, kl. 22:18

Hva tenker du?

