Hjem > WORDS > Har du tenkt på det?

Har du tenkt på det?


if you have

Kategorier:WORDS Tags: ,
  1. 19. februar 2012, kl. 19:21

    Denne må jeg henge opp på badet så jeg kan minne meg på dette hver morgen og gå takknemlig inn i den nye dagen!
    Randi

    • 19. februar 2012, kl. 20:19

      Det var lurt!🙂 Greit å ha dette i bakhodet, så blir nok dagen litt bedre.
      Takk for tips. Tror jeg må printe ut denne nå.🙂

  2. 19. februar 2012, kl. 22:02

    Dette tenker jeg faktisk ofte på . Jeg har en knøttliten leilighet men også knøttliten gjeld, (bryr meg fint lite om disse som sier åssen kan jeg bo så smått- jeg tenker da at vel…jeg har råd til det, den gjør at jeg kan fortesse å drømme, studere )og jeg utdanner meg til noe jeg vil , jeg har klær, jeg har mat jeg har venner..jeg ligger ikke ute , jeg er ikke konk, jeg sulter ikke, jeg slipper å grue meg over hva morgendagen har i vente ..ja vet dere jeg er rik jeg . Jeg er rik . Jeg har vært en av de heldige .
    Ja ofte så tar jeg meg i å tenke på alt det jeg ikke har , det kalles å drømme og jeg drømmer det er bra å drømme fordi jeg ser framover – ikke bakover- men å se på dette med bitterhe , å ta seg i å tenke på alt det en ikke har med bitterhet og lengsel …vel, det skaper bare lengsel etter mer .

    • 19. februar 2012, kl. 22:12

      Det var kloke ord! Du har veldig rett. Jeg tar meg i å glemme dette. Så en påminnelse er alltid velkommen.

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

