Hjem > Online shopping > The Body Needs

The Body Needs


P1080202

Jeg vet det er mange der ute som synes MAC er et spennende merke. Og for noen dager siden skrev jeg om steder man kan kjøpe MAC samples. The body Needs er et av de stedene, men de fortjener et eget innlegg også. So, here it comes;)

Om The Body Needs

The Body Needs har i tillegg til samples på forskjellige produkter fra MAC, sitt eget merke med et ganske bredt utvalg av produkter som du kan få i forskjellige størrelser. Pixi Jasmine har skrevet et ganske grundig innlegg om dette. De har også utstyr til pressing av pigmenter. Både tomme pans, Pressing Medium, magneter og ingredienser.

Set of 10 Self-Stick MagnetsSet of 10 26mm Round PansTheBodyNeeds Pressing Medium1 Empty 10 gram jar & lid

 

 

 

 

 

TBN holder til i USA, men sender over hele verden. Frakten er avhengig av vekt, og jeg har betalt fra 47-65 norske kroner. De bruker PayPal, og det er jo praktisk.

Frakttiden her er lang. Har tatt rundt 4 uker begge gangene jeg har bestilt herfra. Men hvis du innfinner deg med det, er det verdt ventetiden. (Vet ikke om noe annet sted man får samples på MACs leppestifter)   

Samples på leppestifter fra MAC

Leppestifter er et produkt man ikke helt vet om passer før man har prøvd den på. Den riktige fargen skal gi glød til ansiktet ditt, ikke gjøre deg grå og gusten. Også er det greit å tenke på at fargen også påvirker hvordan fargen på tennene dine fremstår.

MACs leppestift samples får man i en lipbalm-tube som er fylt nederst slik at man slipper å grave etter produktet. Ganske praktisk. Mengden er nok til testing en rekke ganger. For min del førte det til en bestilling av fargen creme cup i fullsize på ebay. Egentlig var jeg ute etter en rød leppestift. Men det brukes sjelden, så foreløbig klarer jeg meg med testversjonene:)

Gå til The Body Needs.com

  1. Anonym
    16. februar 2012, kl. 12:23

    Oh! Så bra ! Jeg har sikkert en tyvetalls leppestifter hvorav fem er i bruk , resten er for mørke , for lyse, for orange, for rosa , (min mor er veldig glad for de !)smaker høgg eller for gamle så dette var ikke dumt – her kan man jo velge og vrake !

    • 16. februar 2012, kl. 13:29

      Ja det er lurt å bestille samples! Da kan man jo prøve dem på først så man slipper feilkjøp!
      Hyggelig du likte det🙂

  2. 16. februar 2012, kl. 16:12

    Det gjorde jeg🙂

  3. 1. mars 2012, kl. 16:49

    jeg kjøpte lady bug , dare you og on hold …nå venter jeg i spenning ! Tar det lang tid før man får de ?Selvfølgelig oppdaget jeg en annen som var fin nå, og en til …men jeg skal ikke ta av. Alle de andre hundreogørten leppestiftene mine blir så lett sjalu😉

    • 1. mars 2012, kl. 21:51

      Hehe.. ja best å ikke gjøre de andre sjalu😉
      Det tok ganske lang tid, ca 4 uker!! Men det er verdt det!😉

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

