Hjem > Online shopping > Me & MAC

Me & MAC


Etter å ha fått en “ny vår” på sminkefronten, oppdaget mineralsminke og masse nye merker jeg ikke hadde hørt om, ja og tid til denne helt unødvendige sysselen, bloggen, og alt.
Poenget er at før 2011 hadde jeg aldri hørt om Mac. Trodde det var en computer😉

Men all denne bloggingen som har medført lesing rundt om på sminkeblogger gjorde meg nyskjerrig. Og nå følger jeg pinlig mye med. okok.

All Cosmetics Wholesale

Mitt første møte med mac var noen løse piment-samples som jeg kjøpte på ACW til en rimelig penge. (All Cosmetic Wholesale)

Etter å ha forstått fordelen med rene pigmenter. Og HVERTFALL når man har bikka 40. Å slippe talkumet som finnes i de fleste øyeskygger, gjorde resultatet så mye bedre. Man unngår at det kaker seg og legger seg i linjer og porer. Macs pigmenter er svært fargesterke og krever lite produkt.

The Body Needs

The Body Needs er et sted jeg har kjøpt rimelige samples på mac-sminke, både leppestifter og løse pigmenter. Jeg antar de kjøper inn fullsize produkter som de pakker om.

Da jeg fikk lyst til å prøve en mac-leppestift som jeg har hørt mye bra om, og fordi leppestift ikke har vært i min sminkeverden siden før jeg fikk barn for snart 22 år siden, tenkte jeg det var lurt å bestille noen samples. Er jo ikke så lett å velge farge via noen bilder på nett. Dessuten vet man aldri om fargen passer før man har prøvd.

MACs nye ansikt – Beth Ditto

macsnyeansikt

Ble enda litt mer forelska i MAC nå som The Gossip-vokalist Beth Ditto skal fronte den nye sminkekolleksjonen. At de velger en person som er utenfor A-4 modellansiktet er forløsende🙂

Her kan du kjøpe MAC sminke

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. 16. februar 2012, kl. 00:02

Hva tenker du?

