Hjem > Negler > Smokin Hot

Smokin Hot


smokin_hot

Love love love❤ Trenger jeg si mer egentlig? oki.

Essie Smokin Hot passer navnet sitt perfekt etter min mening. Nå er jeg svak for Essie-lakker, for de viser seg å være veldig holdbare. Og det liker vi!🙂 I tillegg til å ha et helt utrolig utvalg av farger, er de mulig å oppdrive til en ganske rimelig penge på Ebay.

Denne grå, blå, men ikke-blå fargen, er etter min mening helt perfekt. En god erstating for en sort som blir for hardt i mine øyne, men hvis man allikevel ønsker den rocka stilen en sort lakk gir. Denne har varme nyanser i seg, og er fin mot huden selv nå på vinteren.

Jeg har endel lakker etterhvert, det kan ikke fornektes. Men denne er vinterens favoritt, på lik linje med Avon Matte Inky Blue, en annen fantastisk farge i den mørke enden av skalaen.

Den ble kjøpt på Ebay til rundt en femtilapp inkludert frakt. Riktignok tok det nesten 4 uker før jeg fikk den. Men nå i ettertid var det verdt det😉

Positivt:

  • Bra pris
  • God holdbarhet
  • God kost som gjør påføringen enkel
  • Nydelignydelignydelig farge
  • Enkel fin design på flasken

Negativt:

  • Ingen. Dette er av mine favoritter.

6Konklusjon:
Nydelig farge, god holdbarhet og bra pris. Essie er et av mine favorittmerker i neglelakkverdenen. De har alt. Denne kan bare anbefales. Finnes ingen negative ting med denne. essie smokin hot

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

