Hjem > Hårpleie > Beste hårbørsten – Kent Large Porcupine Hair Brush

Beste hårbørsten – Kent Large Porcupine Hair Brush


Kent_Large_Porcupine_Hair_Brush1295262207Fra jeg prøvde denne børsten første gang var jeg fortapt. Med langt hår som lett floker seg, er denne en liten skatt. Og før jeg prøvde denne hårbørsten hadde jeg ingen ide om den store forskjellen. En hårbørste er en hårbørste. Feil. Det er selvfølgelig kvalitetsforskjeller her også.

Kent Large Porcupine Hair Brush fikk så utrolig god omtale av Malin da jeg var på jakt etter en bedre hårbørste enn den plastdritten jeg hadde, som sleit sånn på håret mitt. (Og hun skriver bra omtaler). 

Dessuten var prisen i den klassen jeg liker, i underkant av 80 kroner på FeelUnique. Ingenting for en god børste. Har sett hårbørster til rundt tusenlappen – sic – og det finnes sikkert over dette også, med diamanter og gull. Well. Trenger ikke betale så mye når denne rimelige børsten gir topp kvalitet.

Hvor kan den kjøpes?

Dessverre ser det ut som feelunique har sluttet å selge denne. Hadde tenkt å kjøpe en til i gave, men da var den borte. Men jeg har tatt et lite søk for dere, så her noen linker:

Hvordan den fungerer

Den virker eksklusiv og gjennomtenkt. Håndtaket er i hel tre, og børsten kjennes god-tung i hånden. Kvalitets-tung. Det er til og med lagt inn to felt med gummi på handtaket slik at børsten ikke skal skli i hånden. Det kaller jeg gjennomtenkt.

Den er skånsom mot håret mitt, og sammen med Macademia kammen er jeg full-utrustet mot flokene som ser ut til å like seg i mitt hår. Nå har jeg nok både børste og kam for livet🙂

Kvaliteten er høy. Det sies at de leverer hårbørster til det engelske slott. Ja det er slett ikke utenkelig. Designet er tradisjonelt. Helt ok for en hårbørste. Samme for meg hvordan hårbørsten ser ut egentlig, så lenge den virker. Men det er et stort pluss at den skinner i kvalitet. DET liker jeg. Vil ha minst mulig ting, men fiine kvalitet ting.

Positivt:

  • Pris
  • Skånsom mot håret, gjør det enkelt å gre ut floker 
  • Gjennomtenkt og funksjonell design (stort pluss!!!)
  • God mot hodebunnen.

Negativt:

  • Kan ikke finne noe

Konklusjon:
6Det er vel åpenbart hvis du har lest all teksten over at jeg elsker denne. Nå trenger jeg ikke lete etter den perfekte børsten, for denne passer meg kjempebra. Skånsom mot mitt skjøre flokete hår, og føles god mot hodebunnen. Gjennomtenkt design er noe jeg setter stor pris på. Denne har det. Kan ikke bli noe annet enn en sekser på denne.

Anbefalte linker:

  1. 1. februar 2012, kl. 06:36

    Takk for tips her🙂 Har extention hår selv og en 4-åring med langt hår, så begge deler er en utfordring😉 Har hatt ulike børster og skal prøve noen av tipsene dine. Den jeg sverger til for tiden er så enkelt som børsten som de selger hos Lindex.no, til den nette sum av 39,- Tilfeldig at jeg kom over den, kjøpte den til 4-åringen, da hun skulle ha egen hårbørste, nå bruker jeg KUN denne og ikke min egen lenger (som er en Loreal børste), da denne løser floker på en mirakuløs måte, skjønner ikke helt hvorfor men den gjør det🙂

    • 1. februar 2012, kl. 11:24

      Så deilig når ting gjør jobben sin!🙂 Hvis du noen gang trenger ny børste, anbefaler jeg denne!! Den er fantastisk og et bra kjøp😉

  2. 22. juni 2013, kl. 05:08

    If some one wishes expert view concerning blogging then i suggest him/her to
    pay a quick visit this webpage, Keep up the fastidious job.

  3. 22. juni 2013, kl. 23:16

    Because the admin of this web site is working, no doubt
    very quickly it will be famous, due to its feature contents.

    • 23. juni 2013, kl. 12:31

      wow! thanks for belive in my blogg. We will see about that famous thing;) But happy you like the contents🙂 Thank you.

  4. 30. juni 2013, kl. 00:21

    You could certainly see your skills in the work you write.
    The arena hopes for even more passionate writers like you who are not afraid to say how they believe.
    All the time go after your heart.

  1. 15. mai 2012, kl. 00:04

Hva tenker du?

