Hjem > Negler > Inky Blue

Inky Blue


AVON MATTE NAIL ENAMEL POLISH – inky blue heter denne lakken. Og jeg ELSKER den.  Akkurat som red velvet, har denne også en silkematt finish. Men jeg tror jeg liker denne fargen bedre. Og fishishen, for ikke å snakke om finishen. Det er den som gjør denne lakken. Og fargen. hm. jepp. Den er mørk, rocka OG elegant. Syns jeg da.

Om man liker fargen avhenger av humør, årstid, anledning, osv osv.  Men denne altså, har jeg elsket lenge. (om man kan bruke et så sterkt ord på en neglelakk- men dere skjønner hva jeg mener!)

På Ebay fikk jeg kjøpt denne til 36 kroner. Herlig billig🙂 Herlig lakk!

Holdbarheten er også god, og designet på flasken og kosten er utmerket.

Positivt:

  • Bra pris
  • God holdbarhet
  • God kost som gjør påføringen enkel
  • Nydelignydelig farge
  • Fin enkel desig på flasken (akkurat som jeg liker)

Negativt:

  • Ingen. Dette er av mine topp neglelakker.

6Konklusjon:
Ingen over, noen få ved siden. Denne er blandt mine yndlingsfarger. Virkelig nydelig finish og farge. God holdbarhet, og grei påføring. Fin design på flasken, og bra pris. Dette er en klar sekser i min neglelakkverden.inkybkue

  1. 28. januar 2012, kl. 11:14

    Godt tips, løper og kjøper😉
    Har bestilt og fått en Nail Strengthener fra Sally Hansen, virker foreløpig veldig bra, den er også matt og legger seg ikke som et neglelakklag og flasser av som de andre jeg har prøvd før. Har du noen erfaringer med de produktene (de som skal gjøre neglene sterkere) ?
    http://bybloom.com/sv/product/2590/grow-nails-now
    Synes forresten den nettbutikken ikke var så verst heller, men nå er ikke jeg like «bereist» som deg på denne typen nettsider🙂

    • 28. januar 2012, kl. 12:48

      Ja denne er veldig fin! Løp og kjøp😉
      Det er lenge siden jeg har prøvd noen nail strenghtener. Men jeg ser at det ikke hadde vært så dumt nå på denne årstiden som absolutt er værste tiden for neglene. Så takk for tips!!
      Prisen var jo ikke værste heller🙂 Hmm.. kanskje den kan redde neglene mine:)

      • 28. januar 2012, kl. 16:07

        Har den på venstre hånden og den andre typen jeg kjøpte (Sally Hanssen Hard as Nails) på høyre, så får de battle mot hverandre og se hvilke som blir best. Litt urettferdig siden høyre får litt mer «juling» enn venstre, men får se om en ukes tid hvilken som har hatt best effekt🙂 Ikke verst at jeg kunne finne noe som du ikke har funnet allerede😉

        • 28. januar 2012, kl. 16:39

          Hehe.. det er vel et par ting der ute jeg ikke har hørt om😉 Alltid gøy å få tips da! Må få høre hvordan det går!

          • 28. januar 2012, kl. 21:48

            Godt jeg kan tipse deg🙂 Joda, skal prøves utførlig og rapport kommer, kanskje i et aldri så lite produktprøvings innlegg i egen blogg, vi får se😉

          • 28. januar 2012, kl. 21:50

            Skal nok finne den ja, men er visst bare rød og blå som fins igjen rundt omkring. Får lete videre🙂 Høres rart ut men man får «silkenegler» av denne. Aldri sett neglene mine så sunn før😉

            • 28. januar 2012, kl. 23:04

              Det er jo lovende!🙂 Neglene mine er på sitt værste nå. I tillegg blir de neglisjert for tiden. Så dette høres MEGET fristende ut.

    • 28. januar 2012, kl. 12:50

      Takk for tips om butikk også!🙂 Har aldri vært borti eller hørt om denne!

  2. 28. januar 2012, kl. 16:15

    Selvfølgelig tom på eBay nå for denne, så jeg får google den opp et annet sted🙂 Ett pluss til på den «Strong Nails Now». Den tørker (antakeligvis trekker inn i neglen) på et blunk. Super super fornøyd med den så langt🙂

    • 28. januar 2012, kl. 16:36

      Usjda! Det var dumt du ikke fant på Ebay! Men jeg tror disse lakkene uansett er av de rimelige.
      Så herlig å finne noe som virker da!🙂

  1. 9. februar 2012, kl. 00:08

Hva tenker du?

