Hjem > Småprat > Forandring fryder

Forandring fryder


Forandring-fryder_articleimage

Nyttår og alt det der har visst påvirket meg i år. Har lyst på noe nytt, en ny start, i det minste en forandring. Det gjenspeiler seg her på bloggen også. De ekstra observante har kanskje sett en endring av kategorier, eller ikke. Men uansett, det er en liten opprydning som pågår her.

I denne prosessen forsvinner AKTUELT NÅ! Hvor jeg la ut reklame fra nettbutikker jeg går god for når de hadde salg. Well, tanken bak var igrunn god mener jeg, jeg ville jo bare dele gode tilbud med dere, men hva skal jeg si det “skitnet” til bloggen min. Det passer ikke helt med hva jeg står for.  Hmm. Vanskelig balansegang å dele og å reklamere.

Ellers driver jeg og deler opp produkter i underkategorier, slik at det blir lettere å finne det man ser etter. Forhåpentligvis. Hvis det er noen som har innvendinger, så bare si det!

Å blogge er en læreprosess. Og et mål er at den blir bedre, og bedre. Derfor er det nok ikke siste gang det vil skje justeringer her, for å få til den bloggen jeg ønsker.  Derfor blir det også republisering av gamle innlegg i ny og ne. Først og fremst omtaler, hvor jeg føler ikke alt er sagt, og en revurdering kanskje har ført til et lavere eller høyere terningkast, eller hvor det eventuelt var pre-terningkast tiden. Og før jeg var opptatt av ingredienser. Så jeg føler det er på sin plass å gå igjennom de produktene på nytt.

nobody’s perfect. Rom for forbedringer er det jo alltid. Heldigvis.

Ha en fin dag!

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

