Hjem > Negler > Glitter Rock

Glitter Rock


glitter_rock

Jeg hadde gått med den koksgrå i et par dager (med skam å melde et L’Oreal produkt. (Men du kan bruke hvilken som helst koksgrå.) Dyretesterne. Fysj. Kjøpt før jeg visste bedre.) og fikk behov for å sprite den opp litt. Hvorfor ikke prøve med litt glitter, tenkte jeg. Som tenkt så gjort. OG, jess, me like. Foretrekker denne varianten med OPI Lily I Love you, framfor denne. (grøss, når jeg ser den nå blir jeg litt flau over å ha lagt det ut. Og i et øyeblikks svakhet, til og med synes det var litt søtt. Jess det er. Litt too mutch.)

Men denne, er kul! Ekte glitter rock!

Er du svak for glitter?

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

