5 beste kjøp i 2011


Når man handler på nettet kan man virkelig gjøre kupp hvis man ser seg litt rundt. Og er det noe jeg virkelig liker, så er det å gjøre gode kjøp. Idag skal jeg dele disse med dere. Hang on.

Rekkefølgen err tilfeldig, for det er vanskelig å plukke ut kjøp som er bedre enn noe annet. De er alle et kupp. Hverken mer eller mindre 😉

Shu Eumura Vippetang

Shue UemuraPris: 24 kroner
Hvor: Ebay

Les Omtale

Begrunnelse:
Vippetangen fra Shu Eumura eller whatever var et kupp. Grunnen til at jeg tviler på at dette er ekte vare, er prisen. Ikke kvaliteten. Men detgjørikkenoe. Den er så god som den kan få blitt, og gjør jobben sin.

 

 

Uglesmykker

uglesmykkerPris: 23 kr, 17,50 kroner og 15 kroner.
Hvor: Ebay

Les mer om uglesmykke1, uglesmykke2. (Det til høyre har jeg ikke skrevet spesifikt om.)

Begrunnelse:
Med ugledilla i 2011 fikk jeg kjøpt meg noen fine uglesmykker til en veldig rimelig penge. Hurra hurra. Ingenting er så gøy som et godt kjøp. Uglesmykke nr.2 kan fås på b.young til 288 kroner. Her snakker vi 260 kroner i forskjell!!

 

Color Club Dry Ice

dryicePris: 30,50 kroner + 19,50 i frakt (totalt 50 kr)
Hvor: Ebay

Les omtale.

Begrunnelse:
Dette er et produkt jeg ikke forstår jeg har klart meg uten, og da jeg oppdaget dets eksistens var det opplagt at en som er så glad i neglelakk som meg, måtte ha denne:) Neglakken tørker jo på et blunk.
På Vita kostet denne 149 kroner. Så sjekk ebay.

 

 

 

Berry Full Shampoo & Conditioner

NOW-08214-21Pris: 36,50 kroner
Hvor: iHerb

Les omtalen her.

Begrunnelse:
Shampooen fra Now Foods Solution er uten parabener og sls, og anbefales på det sterkeste. Endelig fant jeg en bra shampoo, til en bra pris, med gode ingredienser.

 

 

 

Earth Glo Minerals Eyeliner Sealant

EGM_eyeliner_sealantPris: 38 kroner
Hvor: Eart Glo Minerals

Les omtalen.

Begrunnelse:
Dette produktet omformer alle øyeskyggene mine til en eyeliner. Fungerer både på løse pigmenter og pressede øyeskygger. Utrolig drøy. God pris.

Veldig hyggelig om du gir en tilbakemelding eller legger igjen en hilsen!

