Hjem > Blogger jeg leser > Hilde Kristina

Hilde Kristina


ommeg2Mine favoritter er jeg på langt nær ferdig med å skrive om.  Når man deltar i bloggverdenen kommer man jo stadig over flere blogger i forskjellige sjangre. Det er jo nemlig den store variasjonen som gjør blogg så spennende. Her er det noe for alle.

Hilde Kristina

Det er bare rett og rimelig at Hilde Kristina blir den første bloggen i samme sjanger som meg. Uten sammenligning forøvrig.

Hilde Kristina er nok godt kjent for de fleste med interesse for hudpleie vil jeg tro. Med faglig bakgrunn som hudpleier veier hennes ord tungt. Og hun gir gode råd om ingredienser og gode produkter.

Jeg oppdaget bloggen hennes for en god stund siden, og har latt meg påvirke og friste av flere av hennes produktomtaler. Så langt har det alltid klaffet. Omtalene hennes er troverdige, og det er tydelig at hun brenner for gode produkter.

I tillegg til hudpleiebloggen skriver hun en mer personlig blogg, hvor hun viser andre sider av seg selv, og framstår som rørende dyrevennlig. (hundeelsker delux) og deler hverdagen med oss med sin skarpe penn. Hun skriver med både alvor og humor fra sin base i USA.

Hun skriver om seg selv:
Jeg heter Hilde Christina, er 1986 modell og driver denne bloggen som har vokst seg til å bli Norges største blogg innen hudpleie og makeup.

Er utdannet hudpleier ved Hudpleieakademiet her i Oslo og har en brennende lidenskap for alt som har med hudpleie, makeup å gjøre og generelt alt annet som er i overkant girly. Jeg har også stort fokus på at produkter som er testet på dyr ikke bør brukes, dette kommer du helt sikkert til å legge merke til. [Les mer her..]

På sin andre blogg skriver hun:
Heldigvis er jeg så mye mer enn bare hudpleie og makeup, derav denne bloggen…… hvorfor ha to blogger, you ask?

  1. HildeChristina.com finnes ikke personlig.
  2. Jeg elsker å skrive ironiske og sarkastiske tekster, noe som passer dårlig inn i en skjønnhetsblogg.
  3. Jeg er så kul at jeg fortjener å ha to blogger.
  4. Isteden for å plage vennene mine med mine meningsløse frustrasjoner, voila! De samles her. [Les mer her…]
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

