Tweezerman Lash Comb


tweezerman_ilashcomb_unfold

Hva sier reklamen?

Tweezerman Folding ilashcomb™ er et må-ha øyenvippe verktøy for vakkert definerte og adskilte vipper. Den perfekte avstand på tennene som er av gullbelagt metall, glir gjennom vippene og fjerner overflødig mascara.

Tilgjengelighet og pris

Tweezerman kan kjøpes en rekke steder. Jeg kjøpte min på feel unique til 93.50 kroner. De har gratis frakt og sender ganske kjapt. Pleier å ta rundt en uke.

Men jeg søkte opp noen flere alternativer for deg:

Bruk den forsiktig!

Den krever litt omhu å bruke. For tuppen på kammen er veeldig spiss. Som tynne nåler. Så å få denne på øyet, er IKKE godt. Den beste måten å ha litt kontroll med denne, er å ha hodet litt bakover slik at man ser vippene underifra, og holde vippekammen litt utover fra øyet. Plasser kammen forsiktig ved vipperoten og dra kammen gjennom vippene.

Det sies at hvis du foretrekker volum-mascara, så risikerer du at kammen tar med seg mascara du ikke ønsker, fordi taggene sitter tett i tett. Men for min del, så er dette noe av det jeg liker så godt med denne. Fordi den klarer å skille hver og en øyevippe. Og resultatet blir veldig naturlig. ❤

Brukes best før mascaraen har tørket. Hvis du bruker flere lag med mascara, bruker du vippekammen etter hver påføring.

Den kan rengjøres ved å ha et renseprodukt (helst med alkohol, feks antibac) på en bomullspad som du gnir over kammen.

Min mening

Hvorfor har jeg ikke kjøpt denne før? Det var det jeg tenkte da jeg prøvde denne første gang. (og AU, den var spiss!)  Siden har jeg blitt avhengig.  Så mye energi jeg har brukt på å irritere meg over diverse mascaraer som aldri holder mål, der de klumper vippene sammen slik at det ser ut som alt annet enn det naturlige resultatet jeg er ute etter. Også var det denne jeg egentlig skulle ha. jaja.

Jeg har hatt mange slike plastikk-vippekammer med børste på en side, og kam på den andre. Men har aldri sett nytten ved dem, utenom på bryn. Vippene ble iallefall ikke gredd skikkelig med en sånn. Bare tull.

Nå er det andre boller! Enkelte hyper er det noe med. Og i omtaler får denne masse heder og ære. Jeg henger meg på, for når jeg ser resultatet av denne, så ser jeg at denne hadde spart meg for flere mascarakjøp den siste tiden.

At den er spiss på tuppen, med fare for å stikke seg, gjør jo at den gjør jobben sin. Kammen kunne ikke vært konstruert bedre. Mens forøvrig konstruksjon, er jeg litt i tvil om. Resten er laget i plast, og med et bøyelig ledd som gjør at når den ikke brukes kan brettes sammen for å beskytte kammen. Lurt tenkt sånn sett. Men den virker bittelitt flimsy. Så jeg håper den ikke knekker i leddet eller andre steder. Ideelt sett kunne den vært mer solid laget.

tweezerman_ilashcomb_folded

makeupelley.com får den 4.7 av 5 poeng. 95 % ville kjøpt den igjen.

5Konklusjon:
Det må bli terningkast 5 på denne. Den er så godt som perfekt. Den gjør jobben den skal veldig perfekt. Det eneste som trekker ned er kvaliteten på selve skaftet. Kunne vært litt mindre skjør.  Fordi slik den er laget nå ville det ikke forbause meg om den knekker i to. Men jeg håper ikke det. For har man forsøkt en slik, så er det vanskelig å klare seg uten igjen. 

Et MÅ-HA redskap for alle som misliker klumpete mascaravipper. Jeg vil kjøpe denne igjen om den knekker.

4 thoughts on “Tweezerman Lash Comb

Veldig hyggelig om du gir en tilbakemelding eller legger igjen en hilsen!

