Hjem > Annet > Uglering fra Ebay

Uglering fra Ebay


uglering

Fortsatt ugledilla. Og fortsatt behov for å presisere at det skjedde før jeg oppdaget at det er hot mote. ehe. Jeg er så individualistisk nemlig. Yess. åherregudshutup

Ebay, min kjære Ebay er som et besøk i himmelen når man har en ide om noe man ønsker seg.
Så å søke på owl for en med ugledille, er som å grave i en skattekiste. Jeg synes det er lettere å tillate seg å gå bittelitt amok hvis det koster en slikk og ingenting. Som denne ringen. 18 kroner, gratis frakt. Et lite varp.

Javel, så finner man visse ting å plukke på hvis man leter med lupe. Som at selve ringen er bittelitt tynn i forhold til den store ugla, og gjør at ugla føles tung. Men ikke så mye at det plager meg. (Herregud, den kosta 18 kroner og!) Selve ringen er justerbar, og vil derfor passe de fleste.

Ringen, og en kul neglelakk; YESS like. Liker en (stor) bling ting, og ikke no mer. Lekkert.
Det vises ikke såå godt på bildene for jeg har ikke verdens beste kamera, men steinene er lysende turkise. Veldig fin bling❤

5Konklusjon:

Den får 5 fordi den for å være helt perfekt burde hatt en kraftigere ring som holdt ugla bedre på plass. Tyngdepunktet blir litt feil. Men herregud, nå pirker jeg. Hva kan man forvente til 18 kroner egentlig? Denne er vel verdt penga og mer til. I norsk butikk tipper jeg prisen ville vært fra 79 og oppover.

Kategorier:Annet Tags: , , ,
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

