Hjem > Velvære > Nervøs eller stressa?

Nervøs eller stressa?


BachProducts-AllMan nærmer seg den store dagen man skal prestere og som man ikke kommer unna, og man kjenner nervene bare setter seg fast som en klo i hele nervesystemet. God bless.

Heldivis finnes det andre alternativer enn pilledop som kan hjelpe deg. Jeg tenkte jeg ville tipse om et produkt som hjalp meg ved en eksamen en gang.

Jeg vet det høres rart ut at et produkt laget av blomsteressenser kan virke mot stress, angst, sjokk ol. Men Bach Flower Essences RESCUE REMEDY SPRAY gjør faktisk det.

Da jeg tok eksamen, var jeg kjempenervøs, men fant roen etter et par pump av sprayflasken. Pluss nok mat, søvn og drikke, seff. Høres utrolig ut, jeg vet. Men jeg vet også at denne hjalp for meg. Den er verdt et forsøk.

Mens jeg er i gang, kan jeg også nevne at banan er en frukt med nerveberoligende evner. Full av b-vitaminer. Vann, banan, og rescue remedy spray. Det er mitt tips.

Tror RESCUE REMEDY SPRAY kan skaffes i helsekostbutikker, men det rimeligste alternativet jeg har kommet over, er ebay, til $12.25 + $5.40 i frakt (totalt, ca.105 norske kroner) for en stor 20 ml sprayflaske.

Har du noen gode tips mot stress?

  1. 28. november 2011, kl. 07:07

    Der kom innlegget 🙂
    Får man kjøpt den andre steder enn på nettet? 🙂

    • 28. november 2011, kl. 09:00

      Tror at enkelte helsekostbutikker kan ha denne 😉 Men er nok billigst på nett da..

  2. 1. mars 2012, kl. 16:40

    Dette med banan , det forklarer saken. Etter en fuktig kveld så blir jeg bedre av å spise en banan dagen derpå . Så det gjør nok litt med fyllenervene også 😉

    • 1. mars 2012, kl. 21:49

      Ja det tror jeg på! Banan er bra for nerver! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

