Hjem > Annet Nyttig > Du kan også vinne Braun Silk-epil epilator!

Du kan også vinne Braun Silk-epil epilator!


Blogg.no har en kampanje gående for bloggere, hvor man kan vinne en Braun Silk-epil verdt 1600kr. Den lover å være ekstremt effektiv og skånsom, og gir deg opptil 4 uker med glatt hud.

For å være med på trekningen, kan du lese mer her.

551868-7-1321867678044

kode: braunvinn

Kategorier:Annet Nyttig Tags:
  1. 22. november 2011, kl. 20:56

    Skjønte ikke hele kodegreia jeg… Har skrevet innlegg men hva gjør jeg så?

    • 22. november 2011, kl. 21:23

      Jeg skrev inn braunvinn som stikkord i innlegget jeg oppretta. Bildet juksa jeg med og kopierte. HÅPER jo det er riktig da. Kanskje braunvinn burde vært i innlegget også…

      • 22. november 2011, kl. 21:29

        Ja, det var noe sånt jeg trodde, men det var ikke så lett det der… Jeg får bare gjør som deg og så skrive en kommentar på hovedsiden.

        • 22. november 2011, kl. 21:35

          Jepp. Krysser fingrene for at det er riktig. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

