Hjem > Online shopping > Rootsherbal, hud og hårpleie uten kjemikalier

Rootsherbal, hud og hårpleie uten kjemikalier


rootsherbal

rootsherbalRootsherbal var en ukjent nettbutikk for meg før jeg søkte rundt etter agurkgele (Cucumber Gel) og Aloe Vera Gele som jeg skulle bruke til øyekrem.

De selger produkter for hud og hår som er laget uten kjemikalier basert på urter. Et stort pluss i min bok. I tillegg selger de rene geleer, med agurk, aloe vera og hibiscus. Spennende! De har også body oils og eteriske oljer.

Shippingen kostet meg $8.99  (ca. 50 kroner) og det er helt ok, helt fra India, som er beliggenheten til denne butikken. Det tok 12 dager før varene lå i postkassa.

Besøk http://www.rootsherbal.com/

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

