Hjem > Negler > De 10 beste neglelakkene

De 10 beste neglelakkene


At jeg elsker neglelakker er ingen hemmelighet for dere som har lest bloggen min tidligere. Hva en fin farge på neglene gjør med humøret, er nok til å bli avhengig. Også er det en enkel og holdbar måte å pynte seg litt på. Den rette fargen kan brushe opp et antrekk.

Vi forventer mye av negllakken. Fargen må snakke til deg. Den skal vare lenge og ikke koste for mye. Også skal den tørke fort. Veldig fort. Helst.

Totalbeauty.com hadde en kåring av de 10 beste neglelakkmerkene. De samlet erfaringene leserene sine. Jeg har laget en kort oppsummering.

Nr. 10 – Wet n Wild Rock Solid Nail Lacquer

Nailpolishes_WetnWild_Slide01Poengsum fra leserene: 8.2*

Begrunnelse:

Denne er en skjult skatt, fordi den tørker superfort, ser fantastisk ut, og fargen i flasken stemmer veldig overens med fargen som vises på neglene.

En leser liker flasken med krystall på toppen. Mens en annen sier at WetnWild har fine farger, fin innpakning og bra pris. Kort sagt, et bra kjøp.

 

 

Nr.9 – Avon Nailwear Nail Enamel

Nailpolishes_Avon_Slide02Poengsum fra leserene: 8.4*

Begrunnelse:

Leserene elsker hvordan denne fargen varer og varer og ikke flasser av selvom man har hendene mye i vann.

En annen påstår at den varer i opptil 10 dager, altså en sann long-lasting negllelakk.

Negllelakken leveres til en rimelig pris. Og en bruker med erfaring fra mange merker mener denne er like god som en profesjonell en.

Nr.8 – Maybelline New York Express Finish 60 Second Nail Color

Nailpolishes_Maybelline_Slide03

Poengsum fra leserene: 8.6*

Begrunnelse:
Maybelline Express Finish tørker veldig fort, har mange flotte farger, er svært tilgjengelig, og har en bra pris.

Pigmenteringen er bra og fargeutvalget er stort.

En dame digger quick-dry egenskapen. “Jeg elsker denne neglelakken så mye. Jeg pleide å hate å male neglene mine fordi jeg aldri klarte å sitte stille lenge nok og la dem tørke feilfrie. Men når jeg fant dette produktet ble jeg hekta.”

 

Nr.7 – Revlon Nail Enamel

Nailpolishes_Revlon_Slide04

Poengsum fra leserene: 8.6*

Begrunnelse:
Folk som elsker Revlons produkter elsker også neglelakkene. Revlon polish er pigmentert, fargen er vibrerende og de er tynne i påføringen. Mange elsker rødfargen “fordi den er pigmentert og lidenskapelig”

En leser sier: «Fargene er vakre og ingen dyretesting. Hva mer kan man be om?” En annen hevder at den ikke gulner neglene og sier den er hennes all-time favoritt. En fargefavoritt for mange er Autumn Berry fordi den er «varm, sexy and pigmentert.»

Nr.6 – CoverGirl CG Boundless Color Nail Polish

Nailpolishes_Covergirl_Slide05

Poengsum fra leserene: 8.8*

Begrunnelse:
Leserene elsker hvordan en billig neglelakk varer like lenge som de mer kostbare alternativene.

En leser er helt enig dette:”Neglelakken er så god som dem du finner i en neglesalong”

Mange elsker også det fabelaktige fargeutvalget og lakken som varer mye lenger og skinnende enn de fleste andre neglelakkmerker.

Nr.5 – Lippmann Collection Nail Lacquer

P1050321Poengsum fra leserene: 8.8*

Begrunnelse:
Formulaen tillater at man påfører tynt. Og designen på flasken og kosten gjør at det ikke blir messy.

En leser sier: “Hver flaske varer en lang stund uten å bli tykk i konsistensen. En annen elsker denne fordi den ikke inneholder formaldehyde, noe som er bra for miljøet. “Og den har også anti-sopp kvaliteter som gjør at jeg kan dele den med mine venner eller på neglesalongen.”

Mange liker også den rene designen på flasken.

Nr.4 – Essie Nail Polish

Nailpolishes_Essie_Slide07Poengsum fra leserene: 8.8*

Begrunnelse:
En leser sier, “Den beste med Essie er den super shiny finishen som du får uten å bruke topcoat. At den har fantastisk holdbarhet er en bonus”.
En annen synes denne er perfekt for en med kontorjobb, fordi den tåler timer med skriving på tastatur.

Nr.3 – Rimmel London 60 Seconds Vinyl Stars

Nailpolishes_Rimmel_London_Slide08_01Poengsum fra leserene: 9.1*

Begrunnelse:
Mange liker hvordan denne tørker på 60 sekunder. En annen sier at neglelakken er vakker og tørker på den tiden det tar å lakke den andre hånden.

En leser sier at det er totalpakka, fordi den kommer i mange fargekombinasjoner, tørker fort, og er rimelig i innkjøp.
Lesere elsker også holdbarheten på denne, og mener at prisen ikke kan slås.

 

Nr.2 – OPI Nail Lacquer Classics

Nailpolishes_OPI_Slide09Poengsum fra leserene: 9.6*

Begrunnelse:
En sier, “Jeg er en negllakkhore, og eier omtrendt 50 flasker (det er etter jeg ryddet bort en bunch). Med det sagt, jeg er OPI fan.”  Lesere sverger på at denne lakken er ulik andre merker fordi fargen går på så smooth, den er vibrerende, rik og dyp og varer foralltid.” Mange elsker OPI for deres mange glitterlakker. “De er overjordiske under lys, og har en holografisk effekt.”

En leser sier “Alt glitrende vinner over meg øyeblikkelig, og OPI bød over segselv med Designer Serien. Hver eneste farge er rik og glitrende.  “Når jeg har på denne fargen blir jeg konstant spurt hvor jeg får fikset neglene, og ingen kan tro at jeg har gjort det selv”, seier en leser.

Nr.1 – China Glaze Nail Lacquer with Hardeners

Nailpolishes_China_Glaze_Slide10Poengsum fra leserene: 9.6*

Begrunnelse:
Leserene elsker hvordan China Glaze kommer i en haug forskjellige, nydelige fager og effekter. En selverklært negllakkavhengig sier, “Dette er absolutt mitt favorittmerke med lakker, fordi de varer, er lyse og vakre og unike.”

 

Kilde: http://www.totalbeauty.com/content/gallery/best_nailpolish

 

 

Har du et yndlingsmerke i neglelakk? Noen som brude være på denne lista?

  1. 7. november 2011, kl. 19:31

    Har alltid hatt Essie som favoritt, men har hørt mye bra om OPI, så det er kanskje på tide å bevege seg utenfor trygge rammer og prøve noe nytt? 🙂

    • 7. november 2011, kl. 21:33

      Ja, alltid gøy å prøve noe nytt 🙂 Har et par jeg må prøve også;)

  1. 13. desember 2011, kl. 00:08
  2. 2. januar 2012, kl. 00:07

Hva tenker du?

