Spennende uke


310746_171216019632701_168075403280096_351474_1358665731_nDet har vært en spennende blogguke, med blogginnlegget Sminketips til voksne damer på forsiden på side2.no/blogg i 4 dager, og mange nye lesere. Det er jo alltid gøy med litt ekstra oppmerksomhet! 😉 Et innlegg hvor jeg har samlet en rekke personlige erfaringer når det kommer til sminke og moden hud i håp om at noen andre kan få nytte av dem. (Med moden hud mener jeg hud som viser såkalte aldringstegn med linjer, større porer mm.)  Men, tipsene kan også være allment nyttige vil jeg tro. jaja blabla.

Mandag blir det et innlegg med de 10 beste neglelakkene. En negllakkavhengig som meg føler meg forpliktet til dette innlegget 😉 hehe. Så følg med!

Tirsdag planlegger jeg å avsløre min hjemmelagede øyekrem, som jeg i all beskjedenhet må si at er en av de bedre jeg har prøvd! 😉 En geleaktig krem med kun gode ingredienser. Hvilke, skal jeg avsløre på tirsdag;)

Resten av uken får dere komme tilbake for å sjekke ut 😉

God helg alle sammen! Takk for oppmerksomheten 😉

One thought on “Spennende uke

Veldig hyggelig om du gir en tilbakemelding eller legger igjen en hilsen!

