Hjem > Makeup > GloConcealer Camuflage

GloConcealer Camuflage


12_21GloConcealer Camoflague er søstra til gloConcealer undereye som jeg er fullstendig forelska i, og definitivt vil kjøpe igjen. Og denne er like fantastisk god:)

Der undereye er beregnet for well. nettopp. under øyet, så er camoflague beregnet på resten av ansiktet. Konsistensen på denne er markant tykkere og mer dekkende enn undereye concealer, og er super å bruke på arr, det røde området rundt nesa og pigmentflekker.

Jeg vet jeg tidligere forkastet den bittelille concealerkosten i et innlegg på bloggen tidligere. Men jeg visste ikke bedre. En slik bitte liten concealer kost er perfekt til GloConcealer Camuflage hvis man vil ta seg ekstra tid med huden. Da kan man bruke concealeren KUN på området man vil dekke, og med fingrene eller penselen smudge ut i kantene. For denne er så tykk og dekkende i konsistensen at den ikke egner seg så bra over større områder. Det kan fort se veldig kakete og over-sminket ut.  Så spot on er best.

Alle produktene fra gloMinerals sies å ha en bra effekt på huden. Det jeg vet, er at disse to produktene fra gloMinerals ikke har gjort noe dårlig mot huden min iallefall. Og det er et bra tegn, for jeg har reagert på concealere før.

 Man skal aldri si aldri. Men her og nå ville jeg kjøpt dette produktet igjen om det var tomt. Men tomt er det veeldig lenge til det blir. For dette produktet er superdrøyt.

Lenge trodde jeg at man kan bruke den samme concealeren under øyet som i resten av ansiktet. Men det ultimate er å ha 2 concealere, altså en for ansiktet og en til under øyet.

Fargen jeg kjøpte var golden, og er lysere gul i virkeligheten enn på bildet over. Jeg kjøpte min på strawberrynet.com til 189,50 kr, men den er ikke lenger tilgjengelig på nettsiden.  Så jeg anbefaler deg som ønsker å kjøpe denne, å google 😉

6Konklusjon:

For meg er denne den perfekte concealer. God dekkevne, holdbar, utrolig drøy i bruk. Varer en evighet. Prisen er helt grei. Liker at ingrediensene er gode.

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

