Destiny precision angled brush


DestinyWhiteAngledBrush

Nå har jeg fått prøvd flere forsjellige koster over lengre tid, både fra ELF og Coastal Scents. Og ELF var mitt første valg da jeg forsto hvor viktig riktig redskap er hvis man skal legge mineralsminke uten for mye knot. Billigere koster skal man lete lenge etter! Man er jo mye mer avhengig av koster til denne type sminke enn den tradisjonelle.  Og ELF har mange bra koster til en veldig rimelig penge for en som er ute etter å teste ut. De selger koster i tre forskjellige kvaliteter, og dessverre så var de aller rimeligste litt for dårlige, fordi etter litt tids bruk, så løsnet de i liminga. Og det er litt småirriterende, samme hvor lite man betaler. Dessuten synes jeg utvalget var noe begrenset hos ELF.

Det finnes mange gode omtaler på Coastal Scents sine koster, som også er veldig rimelige i forhold til mange andre merker. (Også ELF!!) De kommer bra ut kvalitetsmessig i forhold til feks Sigma og Make Up Store sine koster.  Så jeg ble selvfølgelig veldig nyskjerrig, siden jeg var ute etter å erstatte noen av Elf-kostene som hadde gått opp i liminga.
Og det angrer jeg slett ikke på! Coastal Scents har mange veldig bra koster til en rimelig penge. Denne er ‘en av dem.

Destiny precision angled brush er min eyelinerkost nr.1. Ingen tvil. Det er denne jeg har endt med etter å ha brukt pink angled liner som også funker, men som nå brukes mest til bryn. Med denne kommer man til overalt, og den hendige knekken er det som gjør denne så genial. Perfekt både til gel linere og pigmenter.

Den er presis og passe stiv i busten, og man kan få så tynn eller tykk strek man vil. Og er ypperlig hvis man bare vil ha en tynn tynn strek, eller fylle imellom vippene. For å ikke å snakke om å etterfylle. Man kommer lett til uten å grise til resten av sminken. Prisen er fortreffelig. Koster nesten ingenting, kun 12,50 kr!!

6Konklusjon:
Perfection! VELDIG billig! Et kupp!!

One thought on “Destiny precision angled brush

Veldig hyggelig om du gir en tilbakemelding eller legger igjen en hilsen!

