Trendsetter, Yeah right!


trendsetterDenne negllakken så så fin ut på bilder jeg fant på nettet. Stilig gulfarge, veldig annerledes fra de neglelakkene jeg har fra før.

Well, skulle latt det blitt med det. Fra det øyeblikket jeg så den i real life, oh, shit. Not my thing. Bomkjøp. Mislike sterkt.

Men jeg hadde jo kjøpt den da. Så jeg kunne ikke gi den opp helt sånn med en gang. Så jeg påførte den en sen kveld. Etter at det hadde blitt mørkt. (Så fargen var ikke så tydelig for meg)

Kanskje fargen vokser seg bedre bare jeg får hatt den på litt.
Kanskje den bare trenger litt tid. Jeg trenger litt tid.

Men da jeg hadde sovet med denne en hel natt og våknet til denne fargen som ser ut som noe som er dyppet .. et visst sted, dårlig mage .  Hudfargen min fikk et blåskjær i dagslys av denne fargen og så alt annet enn bra ut 😦

Trendsetter lism. Trend eller ei. Det bryr meg midt på låret. Og denne fargen er ikke noe annet enn STYGG på neglene mine. Værsågod. Vær trendy med denne. Men jeg har finere neglelakk enn deg ;P

Konklusjon:

Støgg!!! Bomkjøp!!

4 thoughts on “Trendsetter, Yeah right!

Veldig hyggelig om du gir en tilbakemelding eller legger igjen en hilsen!

