Oppsummering av Ukas Blogger


20070328Jeg skulle egentlig anbefalt en ny blogg idag. Men det blir dessverre ikke noe av denne tirsdagen, fordi jeg har ikke fått svar fra bloggeren jeg ønsker å anbefale. Og jeg synes jo det er greit å spørre før jeg låner bilde og tekst fra siden dems. Og kanskje noen også av ulike grunner ikke vil bli anbefalt. Hva vet jeg.

Men istedenfor får det bli en oppsummering av de bloggene som allerede er anbefalt. Det er 4 veldig forskjellige blogger. Og det er jo noe av det som er spennende med å lese blogger, det store mangfoldet.

Veldig hyggelig om du gir en tilbakemelding eller legger igjen en hilsen!

