Soaked in purple


soaked_in_purpleDet er ikke noe hemmelighet at jeg liker H&M neglelakkene godt. Alt fra farger, holdbarhet, til den enkle designen på flaska.

Jeg er vanligvis ikke glad i rosa nyanser, men i det siste har det visst skjedd noe på den fronten, for jeg har stadig funnet flere rosa-nyanser jeg mer enn gjerne kan leve med 😉

Når det gjelder farger har jeg vel noen favoritter, men den rette nyansen er også et godt argument for å komme med i samlinga mi 😉

Well, denne rosa-lilla neglekakken fra H&M har jeg hatt en god stund, og den har blitt brukt med jevne mellomrom. Den holder seg like godt som de andre fargene jeg har prøvd fra H&M, som den elegante grå, og den super-mørkerøde Midnight Passion.

Prisen er 39.90 kr, og kjøpes i en H&M butikk nær deg 😉

P1050744

One thought on “Soaked in purple

  1. Tilbaketråkk: Go Green « Miss Jackson

Veldig hyggelig om du gir en tilbakemelding eller legger igjen en hilsen!

