Hjem > Øyevipper > Maybelline Cat Eyes Mascara

Maybelline Cat Eyes Mascara


maybelline_cateyes_mascaraDenne mascaraen var på salg på Vita for en liten stund siden. Enda en mascara fra merket Maybelline som lenge har hatt jobben som min favoritt.

Full av tillit til at Maybelline hadde hosta opp enda en rimelig genial mascara, overså jeg advarselen fra dama på Vita som sa det var en liten kost med bøy. Ikke alle liker slike koster.

Men da jeg prøvde den første gang, forsto jeg øyeblikkelig at denne kosten passet ikke meg. Javel, jeg hadde jo blitt advart, så kan ikke klage på det da. Så jeg tok den gamle kosten (med korken) fra min gamle collosal maybeline mascara. Denne hadde jo samme form, bare litt annet trykk på embalasjen, så den passet jo perfekt.

Det ble ok. Men ikke noe mer enn det. Mascaraen klumper ikke, men er allikevel litt krevende å legge fordi kosten gir fra seg veldig lite produkt av gangen (vel nå bruker jeg ikke orginalkosten da, men en større) og selvom man ønsker et lett resultat, må man ha mer enn ett strøk med kosten. Ganske mange faktisk.

Vippene mine holdt seg fine bare en kort stund, før det virket som mascaraen tynget vippene mine, og de «falt sammen».

Tror min lille crush på Maybelline mascaraer forsvant med kjøpet av denne. Prisen var rundt en hundrelapp. Husker dessverre ikke helt nøyaktig.

På tide å sjekke ut andre merker etterhvert kanskje? Selvom jeg fortsatt har troen på at det finnes bra produkter også i den lavere prisklassen, så har jeg aldri helt funnet den mascaraen jeg kunne kjøpt flere ganger.
Så jeg er fortsatt på jakt.

Har du funnet din yndlings-mascara?

  1. 28. juni 2011, kl. 16:00

    Eg prøvde Maybelline One by One – likte ikkje! og har no gitt den vidare. Stor kost, edderkoppvippar, …. Usj. Hadde heldivis igjen min gamle Clinique som eg er nøgd med.

    • 28. juni 2011, kl. 17:04

      Bra du har en du er fornøyd med 🙂 Har ikke prøvd clinique på mange år. Lurer på om jeg skal prøve dior iconic. Hørt masse om den.

  1. 13. september 2011, kl. 19:12

Hva tenker du?

