Hjem > Online shopping > Coastal Scents review

Coastal Scents review


coastal scents

Jeg burde ha skrevet en review på denne for lenge siden, men det falt meg rett og slett ikke inn før jeg la inn et Aktuelt Nå! innlegg basert på en mail som dukket opp fra Coastal Scents igår. For denne butikken fortjener virkelig en positiv omtale!

Mye positivt har blitt sagt av bloggere om denne amerikanske nettbutikken. God service, bra priser, bra produkter. Spesielt makeupkostene dems har fått mye positiv omtale. Og etter skuffelsen over noen av elf sine koster, som gikk i oppløsning etter kort tids bruk (Fra den aller billigste serien til kr. 13.20) så ville jeg sjekke ut noen av kostene herfra. (review på disse kommer seinere;))

Etter det har jeg bestilt en liten ladning med eteriske oljer til mine hjemmelagde produkter. Og de har virkelig mange spennende gode produkter som er verdt å sjekke ut. Spesielt for deg som er ute etter ingredienser til feks mineral makeup. Her har de også ting som ren mica i forskjellig form, rene pigmenter, utstyr til pressing av egen makeup osv osv. Forstår godt hvorfor denne nettbutikken er høyt elsket verden rundt!!

Shippingen er basert på vekt, og begynner på ca. 65 kroner. Noe i overkant av hva jeg håper på å måtte betale på frakt av varer til under 200 kr, men når det kommer til et stykke, så dr..ter jeg i det!  Fordi disse produktene er verdt hver krone. Og det er ikke lett å finne en erstatning for disse produktene andre steder.

Jeg har erfart leveringstid på mellom 8 til 10 dager. Ganske greit egentlig.

Konklusjon:
Fortjener all den positive omtalen denne butikken får. Bra produkter. Bra priser. Eneste negative er kanskje fraktprisen. Leveringstiden på 8-10 dager er grei. Anbefales!

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. 13. september 2011, kl. 19:44

Hva tenker du?

