Ny dag, nye muligheter :))


Det har vært en spennende og inspirerende blogguke, og ideer til nye innlegg flommer over. Det er så mye å skrive om :))

2 dager på forsiden av side2.no/blogg (litt skryt her får vi tåle;)) med innlegget «stopp mobbingen av tynne jenter» ga mange nye lesere. Og nye lesere er jo alltid inspirerende!!
Det er jo derfor vi blogger, er det ikke? Vi vil jo gjerne at noen skal lese det vi skriver?!

Kategorien DEBATT ble født denne uken! Jeg er tross alt en skjønnhetsblogger med et litt skeivt syn på sakene, og jeg har mange ting jeg har lyst til å skrive om og ting jeg syns er viktig å debattere., Her vil jeg gjerne høre andres syn på ting og tang!

Kommentarer settes STOR pris på!  Det er sikkert!  Så det er bare å kommentere i vei!!

Prosjektet Is it Good or Bad har gått litt treigt denne uken, men det ligger og koker så det er slett ikke glemt, eller forkastet! Det tar bare litt mye tid. Og den tiden har jeg ikke hatt denne uka.
Men det kommer, det kommer 😉 EOS lip Balm står for tur, og er snart klar for publisering.

Flere oppskrifter kommer også etterhvert. Men som tidligere nevnt så har kjøkkenet vært et stort kaos i lang tid pga oppussing. Og vi snakker nye vegger, gulv og tak her. Ikke et lett malingsstrøk 😉 Så det tar litt tid.
Men altså, det er snart klart i all sin prakt, og jeg virkelig gleder meg til å innta kjøkkenet og leke superhusmor/kokk. :))

Kategorien AKTUELT NÅ! har vært gjennom sin første uke.
Og videreformidling av gode tilbud og andre aktuelle ting som dukker opp i mailboksen min fra nettbutikker jeg kjenner til og har god erfaring med kommer til å fortsette.
Jeg skal prøve så godt jeg kan å holde denne oppdatert, slik at det ikke blit liggende uaktuelt stoff der.
For øyeblikket inneholder den noen veldig bra tilbud, hvis du er ute for å shoppe beautytingogtang.

Da vil jeg bare si : Takk for en fin uke til alle lesere! Its my pleasure! Og velkommen tilbake 😉

Ha en fortsatt god søndag!

Veldig hyggelig om du gir en tilbakemelding eller legger igjen en hilsen!

