Hjem > Negler > ELF Nail Polish Dark Glitter Purple

ELF Nail Polish Dark Glitter Purple


elf nail polish dark glitter purple

En lilla glitterneglelakk var fraværende i neglelakksamlingen min. Så da jeg så denne på ELF, så ropte den på meg. Dark Glitter Purple til kun 13.32 kr. Kunne ikke mottstå. Mørk lilla med masse glitter. Og selvom ELF påstår at de har brukt lite på design og embalasje, så synes jeg allikevel at de har en eksklusiv look på de fleste produktene sine. Også denne neglelakken.

Da pakken kom i posten etter 8 dagers ventetid, var førsteinntrykket bra. Produktet så likt ut som bildet på nettsiden, og designen var tiltalende. Og i flasken så neglelakken ut til å inneholde like mye glitter som jeg ønsket meg.

Men hva skjedde da jeg påførte den? Hvor ble det av glitteret?

Ok, jeg påfører et lag til. Men nei, her må man ha mikroskop skal man se noe til glitteret. Selve produktet var også altfor tykk i konsistensen. Som en neglelakk som har stått med korken halvveis åpen. I tillegg var jeg veldig uheldig med kosten som hadde et hår som stakk ut lengre enn de andre. Det gjorde påføringen vanskelig. Pleier ikke å ha noe problem med det, bortsett fra med gamle tykke neglelakker.

Konklusjon

Den oppfylte ikke forventningene jeg hadde. Altfor tykk i konsistensen slik at den er vanskelig å påføre pent, og det gjorde også at den tørket seint. Glitteret var nærmest fraværende på neglen. Ikke slik jeg forventet.

Liker embalasjen. Men det betyr lite når produktet ikke holder mål. Prisen er også bra. Så det var ikke mye å tape. Men allikevel, sur-på-denne.

NB!

Omtalen gjelder kun Dark Glitter Purple, og ikke alle neglelakkene fra ELF. Jeg har andre farger som er helt annerledes. Så konsistensen er unik for denne fargen.  Ellers er jeg generelt litt småforelska i ELF for de har mye bra til en billig penge. Så denne er for meg unntaket.

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. 15. januar 2012, kl. 23:00
  2. 9. mai 2012, kl. 00:08

Hva tenker du?

