Hjem > Makeupkoster > Røverkjøp av Brush Case

Røverkjøp av Brush Case


brushcase_buyincoins

Røverkjøp er hva jeg kaller dette!! Lenge har jeg sett etter etui til makeupkostene mine, men jeg har synes prisene rundt om er altfor høye i forhold til hva en brushcase er verdt. Overpriset, som så mye annet..
Opptil flere hundre kroner for et etui i lær med litt god plass. WTF?! Det er ran!

Så da jeg kom over denne på buyincoins.com, en billig kinabutikk med det meste i plast, så tenkte jeg, drit i at det er plast så lenge det gjør den jobben det skal. Denne skulle uansett ligge i sminke-skuffen.  (Well,  teksten beskrev det som skinn, men jeg forventet det værste, så billig som det var.) 24 koster skulle det være plass til , og det fulgte i tillegg med koster. Nå var det ikke kostene så viktig, det var brushcasen jeg var ute etter.
Okay, kostene kan sikkert ikke brukes tenkte jeg, men det er uansett verdt 60 kroner, og fri frakt har de også.

Bortsett fra de aller største kostene, som var litt stive i busten, så er det flere jeg har brukt av de andre kostene. Det fulgte med to gode eyeliner-koster som jeg bruker til eyeliner og bryn. Tynne, små og presise, med samlet bust gjør de den jobben godt. Og flere av de mykeste eyeshadow kostene er fine å bruke til blending.

Alle kostene har langt skaft, ca 18- 19 cm. Det står mac på kostene og etuiet, uten at de nevner dette på nettsiden. Det kommer heller ikke fram på bildene der. Så det er åpenbart kopi, men ingen forsøk på å selge på navnet.

Etuiet hevdes å være lær, og jeg har ikke funnet noen tegn på at det ikke er det. Sømmene virker solide, og alt i alt er jeg kjempefornøyd med dette produktet. Skinnet er mykt og fint, og den gjør den jobben den er ment til.
Romslig, 24 plasser, men i praksis så går det fint an å ha flere mindre koster i en og samme lomme.

Et røverkjøp spør du meg!

Kategorier:Makeupkoster Tags:
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

