Hjem > Makeup > ELF Mineral Eyeshadow Primer

ELF Mineral Eyeshadow Primer


elf mineral eyeshadow primer

elf mineral eyeshadow primer

Elf Mineral Eyeshadow Primer har fått mye god omtale rundt om, så jeg var ganske spent på  å prøve denne. Var ikke så fornøyd med den jeg brukte, fordi den krevde at øyeskyggen ble lagt på før den tørket. Stress! Denne derimot bør helst tørke først.
Perfect for me!

Nå har jeg brukt den en stund, og etter å ha funnet riktig mengde, så har jeg blitt veldig fornøyd.
Angående mengden så skal det veldig lite til. For mye bare klusser det til, hvertfall på voksen hud.

Primeren har også en concealer effekt i og med at den er pigmentert. En ganske lys farge. Lysere enn man får inntrykk av når man ser embalasjen, et gjennomsiktig hylster med svamp-applikator.
Jeg bruker fingrene til å gni ut produktet. Det fungerer best for meg. Den er lett å gni utover, og produktet gir en vektløs følelse.

Primeren utgjør en stor forskjell på holdbarheten. Og den får også pigmentene til å stå bedre frem.
Det har hendt jeg har glemt primeren, og merket hvor mye den hjelper på holdbarheten. Ingen striper. Sminken sitter til du fjerner den. Må bare stille meg i flokken av positive omtaler av denne. Om jeg virkelig var ute etter å «ta» denne, så hadde jeg hatt en vanskelig jobb, for å si det sånn. For det er liksom ikke noe å ta den på.

Noe mer enn dette kan jeg ikke ønske meg av en primer. Den gir en vektløs følelse, ikke klissete i det hele tatt. Den gjør øyeskyggen veldig holdbar, er rimelig, og siden det skal så veldig lite til så blir den også veldig drøy.

Love it❤

Fakta
Den inneholder 4.5 gram produkt. Kjøpes på ELF til 26.64 kr.  En pålitelig nettbutikk jeg har skrevet om tidligere som sender raskt ut varer.

Les alle mssjacksons innlegg om ELF her.

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. 13. september 2011, kl. 19:12
  2. 23. september 2011, kl. 00:04
  3. 9. mai 2012, kl. 00:08

Hva tenker du?

