Hjem > Makeup > ELF Luscious Liquid Lipstick

ELF Luscious Liquid Lipstick


ELF Luscious Liquid Lipstick

ELF Luscious Liquid Lipstick

Denne lover å fukte leppene, og skal være pigmentert med naturlige pigmenter. Den hevder å vare lenge og gi langvarig fuktighet.

Det føles som den til en viss grad gir fuktighet til leppene, men den varer ikke særlig lenge.  Jeg får sjelden noe til å vare særlig lenge på leppene mine, så det er aldri den sterkeste faktoren jeg velger ut ifra.

Jeg ønsket meg en litt glossy nude pink farge, og basert på dette har den innfridd forventningene. På forhånd hadde jeg lest at mange blir overrasket over størrelsen, for den er ganske sparsom. Og hvis man sjekker nærmere kan man lese at denne kun inneholder 1.5 gr produkt. Det er jo ikke så mye.

Nå er ikke dette noen dyr sak da. Kun kr.13.32 på ELF. Så da synes jeg også mengden kan forsvares.

Embalasjen er et hylster med skru-funskjon i bunnen som mater applikatoren på toppen med produkt.  Jeg liker applikatoren og synes den er presis og passe stor til mine lepper.

For tiden veksler jeg mellom denne og ELF Studio Cream Lip Balm.

Les andre innlegg om ELF produkter

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. 9. mai 2012, kl. 00:08

Hva tenker du?

