Hjem > Makeup > ELF Studio Conditioning Lip Balm Spf 15

ELF Studio Conditioning Lip Balm Spf 15


ELF Studio Conditioning Lip Balm Spf 15

ELF Studio Conditioning Lip Balm Spf 15

Jeg hadde lyst på en kremete nude lipbalm.
ELF Studio Conditioning Lip Balm Spf 15 koster bare ca. 31 kroner, og inneholder hele 7,5 gram. Det er MYE. Jeg forventet embalasje på størrelse med cream eyeliner, men denne er myye større, og jeg ble veldig overrasket da jeg fikk denne. At man får mer enn man forventer er sjeldent noe negativt.

Den lover å gi fuktighet til leppene, og er tilsatt vitamin A og E,  og har også solfaktor 15. Solfaktor is good!! Denne dekker godt, er bra pigmenter, og kremete og matt som den lovet.

Den er middels når det kommer til holdbarhet. Men bortsett fra leppestifter som sitter klistret som lim, har jeg ennå ikke funnet noe som er holdbart på leppene. Denne tørker ikke ut leppene i det minste.

Lukten er heller ikke optimal, men det er fordi de har unnlatt å ha i parfyme, og det er jo en god ting egentlig. Jeg bruker denne stadig vekk. Liker fargen den gir. (jeg har fargen nice & natural)

Du får mye lip balm for pengene, og den føles bra på leppene. Så denne kan anbefales. Kan kjøpes på ELF.

Andre innlegg om ELF:
ELF studio matte eyeshadow ELF cream eyeliner
ELF Daily Brush Cleaner
Levering fra ELF

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. 9. mai 2012, kl. 00:08

Hva tenker du?

