Hjem > Småprat > Bevisste Bloggere

Bevisste Bloggere


I det siste har jeg gitt etter for en ulmende interesse for å gå dypere ned i produkter og ingredienslister.
Og finne ut om produktene jeg bruker er good or bad?  Har forska, lest og testa ut på min egen hud da jeg fant ut at min ex-elskede dagkrem fra no7 ikke bare inneholder ingredienser som er bra for huden min. Faktisk er den ikke non-comedogenic. Den store stygge ulven i produktene mine. (Blir mer om det senere.)

Så da blir jeg jo ekstra glad når jeg får beskjed om at jeg er på forsiden av www.gronnogskjonn.com !!
Noen andre synes også dette er intressant!  Yeah!Hurra!  Er jo alltid gøy å få oppmerksomhet for noe man brenner for!!

Grønn og Skjønn er også intiativtager til Bevisste Bloggere. Og siden jeg er tatt inn i varmen (kom jo på forsiden der jo! Bare gjentar.;)), så meldte jeg meg på. Enda et sted å hente inspirasjon! Bevisste Bloggere består av en gruppe bloggere på rundt 60 stykker. Og det eneste man trenger å gjøre for å bli med, er å legge inn link til bildet Bevisste Bloggere på bloggen sin. Mitt ligger nede på høyre side.

Jeg kommer fortsatt til å gjøre produkttester, matoppskrifter, tullogtøysbilder, hjemmelagde oppskrifter på hudpleie, tips om bra steder å handle og gullgruver og kupp! Men kan hende produktene får en egen post i tillegg hvor det sjekkes litt nærmere. Med et litt mer kritisk blikk.

Dette er spennende!! Alltid morsomt å lære noe nytt!

http://gronnogskjonn.com/bevisste-bloggere/

  1. 18. mai 2011, kl. 15:21

    Sååååå gøy da, masse gratulerer til deg :-)))) Super blogg som fortjener all mulig oppmerksomhet 🙂

    • 18. mai 2011, kl. 16:10

      Tusen hjertelig ❤ takk for det!!

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

