Hjem > Makeupkoster > ELF Daily Brush Cleaner

ELF Daily Brush Cleaner


Denne gjør det utrolig enkelt å holde makeupkostene rene.
Det er en sprayflaske på 200 ml, så denne varer en evighet, selv ved daglig bruk.

Den gjør jobben sin. Men jeg syns kanksje den er litt vel parfymert. Heldigvis går lukta bort når kosten er tørr. Så sånn sett er den en bra indikator på om kosten er tørr eller ei🙂

ELF har utrolig mange bra produkter til en rimelig penge. Og her er de også usedvanlig rause med innholdet med 200 ml. Det liker vi.
Liker også designet på flasken. Har en helt enkel eleganse.❤

Det er alkohol i denne, så sørg for å bruke helt tørr kost. Huden min kjentes irritabel og stikkende når jeg brukte våt kost i ansiktet.

ELF Daily Brush Cleaner koster ikke mer enn 31.80 kr og kan kjøpes på eyeslipsface.co.uk.

PS. Jeg bruker denne til å vaske speil og mobilen også. Da blir det skikkelig rent!

  1. 13. mai 2011, kl. 15:01

    Denne synes jeg også funker greit, men den har jammen en sterk lukt, ja!

    • 13. mai 2011, kl. 16:11

      Ja, den lukter litt sterkt. Men liker denne allikevel.

  1. 13. september 2011, kl. 19:20
  2. 9. mai 2012, kl. 00:08
  3. 10. mai 2012, kl. 00:16

Hva tenker du?

