Hjem > BeautyTips > Hvordan tilføre fuktighet til mineral foundation?

Hvordan tilføre fuktighet til mineral foundation?


Jeg bare elsker mineralfoundation. Først og fremst fordi den er så utrolig anvendelig, og ser så naturlig ut.
Tørr hud har vært mitt problem i mange år nå, og store porer. (De HAR blitt mindre etter jeg innførte hudpleie rutiner, og sluttet å sove med sminke) Men uansett hva jeg har prøvd av foundations, så har det blitt behov for fuktighet innimellom.

Med mineralfoundation er dette en enkel sak. Jeg pleier å spraye en fuktighetsgivende setting-spray-dusj på en stor makeupkost.  Også dytter jeg det det på og lar det lufttørke, eller tar kabukikosten og svosjer forsiktig over i sirkelbevegelser. Eller bruker fingrene og klapper vesken lett inn.
Denne kan også sprayes direkte i ansiktet, men jeg liker best å bruke en stor kost eller fingrene. Synes det kan bli litt mye når man sprayer direkte.

Fuktighetskrem kan også brukes. Dypp kosten forsiktig i fuktighetskremen (ta litt på håndbaken) og dytt den inn i huden. Eller bruk fingrene, og klapp kremen forsiktig inn. På samme måte kan man bruke hudoljer.

Finn den måten du liker best. Bare å prøve seg fram, eller kanskje du er som meg, har forskjellige behov til forskjellige tider.

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. 29. mai 2011, kl. 11:20
  2. 10. oktober 2011, kl. 00:06

Hva tenker du?

