Hjem > Makeup > gloConcealer, just love it <3

gloConcealer, just love it <3



Den som leter finner sies det. Og etter år med froskekyssing dukket endelig prinsen opp. Min lille prins gloConcealer, som har tatt meg med storm og klart å overbevise meg om at vi vi skal vandre sammen resten av livet.

Nå må det sies at jeg ikke er bevandret i dyre merker. For det meste gått i de merkene man får på vita. Så denne concealeren er nok den dyreste jeg har kjøpt. Men den er verdt hver krone!
Det slipper unna med et meste når man er 20. Men når huden er 40+, så må det litt mer tilpasninger til. Som ikke for tørt og pudrete, men heller ikke oljete slik at det kaker seg. Den må dekke bra, og helst jevne ut fine linjer.

Denne gjør dette. I tillegg lover den å redusere mørke ringer under øynene ved å bruke den jevnlig.
Den er en nytelse å ta på. Den er godt pigmentert, og dekker godt, og kan legges på lagvis til man har ønsket resultat uten at den kaker seg.

GloMinerals er mineralsminke med vitaminer. Inneholder vitaminene A, C og E i tillegg til grønn te-ekstrakt. Tetter ikke porerne i huden og fører ikke til uren hud, er noe dennne lover. Produktene er helt uten parfymer og kjemiske ingredienser.

Det skal veldig lite mengde til, og jeg bruker en concealer-pensel jeg kjøpte på ELF, men det går sikkert an å bruke fingrene også. Penselen tar jeg bare såvidt nedi concealerpaletten som består av to farger slik at du kan blande perfekt sammen til din egen hudtone. Konsistensen er smooth og glatt, men allikevel ikke oljete.

Man får kjøpt fargene enkeltvis også som er like stor som den doble tilsammen. Enkle koster litt mindre. Slik at hvis man feks bruker opp en av fargene, så kan man supplere med den fargen man mangler.

Som sagt jeg er lost. Totally in love❤

Fås kjøpt på strawberrynet.com

POSITIVT:
Dekker godt. Veldig drøy i bruk, blir derfor rimelig på sikt.

NEGATIVT:
Tuller du?;)

  1. 26. februar 2012, kl. 22:31

    *OOOOH come to mama.*Hvilken farge er lysest vet du det ? Jeg lurer på golden i og med at jeg fikk den som vanlig concealer , men den ene virket så mørk, og det må ikke bli gult . Hvilken bruker du ? (jeg må ha et hakk lysere enn deg )

    • 26. februar 2012, kl. 22:39

      Jeg har golden i denne. Er ikke så sikker på om den fargen er helt rett til meg. Men har faktisk funnet en ENDA bedre etter denne. Må vise deg.. når du tar turen😉

  2. 27. februar 2012, kl. 18:33

    Jeppsipepsi🙂

  1. 14. oktober 2011, kl. 00:13
  2. 28. oktober 2011, kl. 00:40
  3. 5. desember 2011, kl. 00:04
  4. 9. januar 2012, kl. 00:04
  5. 22. mai 2012, kl. 00:21

Hva tenker du?

