Hjem > Øyevipper > Mavala Double-Lash virker på mine vipper

Mavala Double-Lash virker på mine vipper


Nå er det vel 2-3 måneder siden jeg begynte å bruke Mavala Double-Lash. Og det er ikke til å komme forbi at NOE har skjedd med vippene mine. Om jeg ikke har fått flere, så er iallefall de jeg har i mye bedre stand enn før. Tykkere har de definitivt blitt, og de virker også lengre enn før.  De er mørkere og ser sunnere ut.
Og med mascara kommer det virkelig fram. Da ser man forandringen best.

Flasken med produktet ser ganske billig ut. Det er lagt null vekt på design og embalasje. Kosten tar til seg lite produkt, og for meg virker det som om flaskehalsen er litt for trang, slik at når du tar kosten ned i flasken, og opp igjen, så er det for mye av produktet som ikke blir med. MEN, dette virker. Produktet er helt okey og gjør hva det lover.  Det er som en balsam for vippene. Så får man heller være litt overbærende med embalasjen, og det at man må ta produkt på kosten flere ganger.

Før jeg begynte med dette produktet, var vippene mine ganske «visne». Litt sånn aldersvisne kanskje (er jo 40 +), så det var tydelig at litt balsam og fuktighet var det som skulle til. Det er som om vippene suger i seg produktet og blir fyldigere og sterkere.

Mavala Double Lash er en billig variant av tilsvarende produkter, så jeg må innrømme at jeg har blitt nyskjerrig på produkter som lover å virke enda bedre. Det begynner å bli et hav der ute faktisk, så det er vanskelig å vite hva som er hva.

Mavala Double-Lash virker. Det skjer ikke mirakler, men vippene du har blomstrer av sunnhet. De blir sterke og myke. Produktet kan fåes kjøpt hos strawberrynet.com til 114,50 .

Mavala Double-Lash varer i en liten evighet. Selv etter daglig bruk (hver kveld) i 2-3 måneder, har jeg fortsatt over halvparten igjen, så jeg har god tid til å bestemme meg om jeg skal teste et annet merke. Jeg kommer definitivt ikke til å slutte å bruke produkter som dette.

POSTIVT:
Rimelig. Virker som balsam for vippene. Varer i flere måneder ved daglig bruk.

NEGATIVT:
Lite vekt på design på flasken, slik at det hindrer funksjonaliteten (trang flaskehals)

  1. 19. april 2011, kl. 15:34

    Utrolig bra omtale!:)

    • 19. april 2011, kl. 21:34

      Tusen takk for det! Nå ble jeg glad🙂

  2. beckie
    4. august 2011, kl. 14:39

    Takk for god omtale…har letet lenge nå, både på norske og internationale sider. Nå har ikke jeg sett mer av bloggen din,MEN om du ikke har som vane å skrive produktanmeldelser…så syntes jeg du skal begynne med det!😀 takk ijenn, nå blir det bambi vipper på meg!! Heheh, og før jeg glemmer det! den er enda billigere på ebay!! betalte nettopp 48 kr inkl. frakt!:) go msjackson!

    • 4. august 2011, kl. 14:52

      Ebay er bra!! Denne ble kjøpt før jeg oppdaget fantastiske ebay!! 48 kroner er godt kjøp!!😉

    • tonje
      18. april 2012, kl. 13:49

      hei:D hva heter den du bestilte på ebay, og hvordan er resultatet?:D

  3. beckie
    4. august 2011, kl. 14:40

    glem det,du gjør jo ikke annet! jippiii,hurra for funnet av en gooood blogg!:))

    • 4. august 2011, kl. 14:49

      Tuusen takk!!! Kommer til å fortsetter med omtaler. Kommentarer som dette gjør det jo bare enda mer inspirerende❤

  4. tonje
    18. april 2012, kl. 13:45

    hva heter den dere bestilte på ebay?:D og hjelper den?

  1. 13. september 2011, kl. 19:38
  2. 12. april 2012, kl. 00:12

Hva tenker du?

