Hjem > Makeup > Earth Glo Minerals Mineral Foundation review

Earth Glo Minerals Mineral Foundation review


earth-glo minerals foundationMine lille gullgruve på nett med verdens fineste mineral-øyeskygger, selger også andre produkter rimelig. Og siden jeg har lest om mineral foundation til øyet ble stort og vått, og sett en verden av fordeler i jakten på den perfekte huden. Så bestemte jeg meg for å bestille mineral foundation derfra.

Så da pakken kom 6 dager senere, hadde huden sitt aller første møte med mineral foundation.
Jeg hadde på forhånd fått samples på forskjellige farger, og hadde funnet en farge som passet.

Jeg kunne ikke helt bestemme meg for om jeg likte looken. Og for en uøvet så kan det hende det er mer øving som må til. Well, for det første så så det ikke så naturlig ut som jeg håpet (eller kanskje jeg hadde tatt på i meste laget?) Men etter dager med trening i påføring og nyinnkjøpte koster for formålet, så er jeg ennå ikke 100% fornøyd med denne, men jeg får en anelse om hvor bra det kan bli om man bare finner den rette foundationen. Og kanskje det er slik med denne, at man fårt hva man betaler for.

Og selvom jeg elsker øyeskuggene derfra, så ble jeg litt skuffet over denne, men den kosta ikke mer enn $10.95, altså ca 60 norske kroner. Det er 30 ml med produkt, og det rekker lenge. (årevis?)

POSITIVT:
Veldig rimelig foundation. Ok fargeutvalg.

NEGATIVT:
Får en pudrete look når man vil ha en mer dekkende effekt.

  1. 19. april 2011, kl. 15:41

    Elsker bloggen din:) Kommer til å stikke innom flere ganger!

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

