Drugstore.com, så nær himmelen…


drugstore.com

Drugstore.com er en amerikansk butikk, som sender til Norge, med amerikanske priser på produktene (dvs billig billig!!) og amerikansk utvalg. Dvs STORT!  Yeahman!

Jeg prøvde å sjekke shipping prisene, men fant dem ingensteder på nettsidene. Så jeg tenkte at hvis jeg bare begynner å shoppe, så vil jeg få vite det når jeg sjekker ut i kassa. Avbryte kan jeg alltids hvis jeg ombestemmer meg.
Åh! jeg kjente shoppinginstinktet bare våkna til da jeg så alle de produktene jeg hadde ønsket å finne rimeligere lenge. De har no.7 produkter, som kun er å få kjøpt på boots apotek her i Norge, til en forholdsvis dyr penge. Så dette var virkelig et drømmested! Wiii…

Jeg angret jo som en hund på at jeg ikke hadde hamstra da jeg var i thailand for litt siden, hvor boots hadde 10 % avslag for hvert produkt man kjøpte (dvs 10% for et, 20 for 2 osv, til 60%) på priser som er godt under halvparten av norges i utgangspunktet. Jeg elsker å gjøre kupp! Ellers hater jeg å shoppe. Da slukner det jeg måtte ha av shopping-gen.

Men nå var det våknet. Jeg trengte jo både toner og fuktighetskrem fra no.7. Her var det til en tredjedel av prisen i norge. shit! Og de hadde tom maybelline mascara som jeg hadde tenkt å kjøpe snart. Og mye annet spennende. Etter noen timer (hehe. neida) kom jeg til meg selv jeg og tenkte, jeg får vel sjekke shipping prisene, og betale. For dette stedet forsvinner jo ikke. Jeg kan alltids komme tilbake!!
Fra himmel til helvete på 0,1 sekunder. fkk. Frakten kosta jo det samme som nærmere 10 produkter. Dvs helt horribelt!!

I all min frustrasjon skrev jeg mail til drugstore om mine store problemer som de satt med løsningen på. Hallo, jeg vil shoppe. Hos deg! Kan jeg? Og jaggu fikk jeg svar 🙂 lille meg

> In response to your email, we can certainly understand your concerns
> regarding the recent increase to our international shipping fees. Our goal
> is to provide our customers with a wide selection of products at reasonable
> prices, and we are sorry for any inconveniences you’ve experienced. Rest
> assured that we’re in the process of securing a less expensive international
> shipping method, so you’re sure to see a reduction in many of our
> international shipping fees over the next little while. Please check back
> with our site again soon!

jeg dristet meg til å sende enda en mail for å spørre om de kunne antyde noe tid før dette er i mål. Men det kunne de ikke. Så jeg tenkte, hvis flere begynner å sende epost og klage på at fraktkostnadene hindrer dem fra å shoppe der, så kanskje de får ut fingern. Her er epostadressen: internationalorders@drugstore.com

Her er en promille av det de har, under EN av kategoriene:
AHAVAArdellBeautylash MDBootsCarmexCoverGirldermalogicaDr. Scholl’se.l.f.L’OrealLumeneMavalaMaxFactorMaybellineNeutrogenaNYXRevitaLashRevlonRimmelWeleda,

10 thoughts on “Drugstore.com, så nær himmelen…

  1. Nettsiden er herved lagret og klagemail på fraktprisene er på vei øyeblikkelig 🙂 Satse på at mange gjør det samme og at de får satt ned shipping prisene snarest. Gi en lyd når så skjer om jeg skulle glemme å gå innom og sjekke før den tid 🙂 Godt jobba 🙂

    • Takk og Hurra!! så bra at du sender mail og! 🙂 Jo fler jo bedre! Jeg skal følge opp dette, klarer nesten ikke å vente, for det er bare et helt fantastisk utvalg!

  2. I drop a comment each time I appreciate a article on a website or I have something to add to the conversation.
    Usually it is caused by the sincerness communicated in the
    post I looked at. And after this article Drugstore.com, så nær himmelen | Miss
    Jackson. I was actually moved enough to write a comment 😉 I do have a couple of questions for you if you usually do not mind.
    Could it be just me or does it look as if like some of the remarks come across like written by brain dead individuals?
    😛 And, if you are posting at other social sites, I would like to keep up with you.
    Would you make a list every one of all your shared pages like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?

  3. Sweet blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I’ve been trying for a while but I never seem to get there!
    Thanks

  4. Wonderful website. Lots of helpful information here.

    I am sending it to a few friends ans also sharing in delicious.
    And of course, thanks in your effort!

  5. I know this site presents quality based articles and additional
    material, is there any other site which provides such data in quality?

  6. Great beat ! I would like to apprentice whilst you amend
    your website, how could i subscribe for a blog site? The account aided
    me a acceptable deal. I were tiny bit familiar
    of this your broadcast offered brilliant transparent concept

  7. Anonym sier:

    Hei, vet at dette er et gammelt innlegg men jeg har også funnet noe på drugstore.com så jeg gjerne ville shippe hjem, men finner ikke norge på shipping lista? hvordan gjorde du det?

Veldig hyggelig om du gir en tilbakemelding eller legger igjen en hilsen!

