Hjem > Makeup > Creamed Coffee, matt nude øyeskygge

Creamed Coffee, matt nude øyeskygge


earth glo mineralsSammen med Purple rain har denne matte øyeskyggen fra earth glow minerals blitt en av mine faste øyeskygger.

Jeg fråtser for tiden i vakre farger etter 3 bestillinger på earth glow minerals siden nyttår..uhm..(men det er billig da..) hvor jeg for det meste har bestilt øyeskygger (til nå. Har nettopp lagt inn ny bestilling på mineral foundation, er jomfru på det området, dermed veldig spent etter å ha prøvd noen samples.. men skal komme tilbake til dette når det er mottatt og testa mer).

Creamed Coffe er en matt øyeskygge i mellomtone på fargeskalaen. Dvs ikke mørk, ikke lys. Og er perfect siden den er matt, til en nude look. Den har en anelse rød i seg. Jeg bruker den på dager jeg ikke vil se sminka ut. Bare for å friske opp et trøtt tryne lsm.

Øyeskyggene fra earth glow minerals er verdt å teste ut. Mm nei, jeg er fortsatt ikke sponsa, its all free. men håper fortsatt da;) ehehe
Jeg kommer til å skrive om en og en her etterhvert. Inntil da:

Andre poster om Earth Glow Minerals:
Purple Rain
Rimelig mineralsminke!
Mineralconcealer, funker det på voksen hud?

POSITIVT:
Flott til nude makeup. Kan bygges opp. Kan brukes til bryn. Veldig rimelig.

NEGATIVT:
Finner ikke no.

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

