Hjem > Makeup > Dyr og dårlig Chanel Lift Lumiere foundation

Dyr og dårlig Chanel Lift Lumiere foundation


Chanel Lift Lumiere Foundation

Chanel Lift Lumiere Foundation

Denne er en av de dyreste foundationene jeg har hatt. OG den dårligste.Jeg har hatt en sterk trang til å like denne foundationen, mest pga prisen. (kostet nærmere 400 kroner!!! på estetique(OMG Im an idiot!!))

Men uansett hvordan jeg vrir og vender på det, så gidder jeg ikke engang bruke den mer, rett og slett fordi jeg ser helt syk ut med den. Og det er ikke pga at fargen er feil.Det er mer det at den dreper all glød i ansiktet, og legger seg i linjer jeg ikke visste jeg hadde.

Den lover med sin anti-aging formula å gi medium til full dekning. Og joa, den dekker bra. Men den lover også å viske ut fine linjer i huden, og etter min erfaring gjør den IKKE det. Well, kanskje hvis man lar vær å smile, og bare går rundt med pokerfjes, og begrenser mimikken når man snakker, eller kanskje man skulle bare holde kjeft… DA sitter den kanskje perfekt!!

På makeupalley.com får den gode reviews, noe som for meg er uforståelig. Men den passer kanksje yngre hud? (selvom denne skal være laget for moden hud)

Jeg har en til overs i fargen Cendre’. Den ligger i skuffen og tar bare plass. Snart går den i søpla. Ja veldig snart. Den ligger bare og minner meg på at jeg ble blendet av dette merket. (Som med nærmere etterforsking/lesing på nett, har vist seg å ikke være så bra) Chanel er oppskrytt og dyrt. Med ingredienser som ikke er bra for huden. Styr unna! Det finnes massevis av foundation i prisklassen under denne som er myye bedre!

  1. 6. april 2011, kl. 08:57

    Nå bruker ikke jeg så mye sminke, men jeg har liksom alltid trodd at Chanel skulle være bra..

    • 6. april 2011, kl. 10:24

      ja det har jeg og trodd! Men etter å ha lest litt, (pluss erfaringen med denne), så har jeg fått et annet syn.

  2. 18. mars 2012, kl. 10:54

    …jeg hadde engang en leppestift fra chanel , og den smakte helt for jæ…og kjentes ut som pimpsteinpå leppene. Fargen var derimot fin- men hva hjelper vel det når man ser ut som et oppskrapa sår i ansiktet ???
    Men et Chanel antrekk kunne jeg derimot hatt🙂

    • 18. mars 2012, kl. 11:00

      Aj. Skulle jo tro at produktene var top klasse med de prisene de kjører. Eneste som kan friste meg fra chanel nå, er neglelakkene! Mange superflotte farger! Men syns d koster for mye i forhold til hva man får…

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

