Hjem > Makeup > Purple rain Purple rain…

Purple rain Purple rain…


Etter min første bestilling fra Earth Glo Minerals må jeg innrømme at jeg ble hekta. De øyeskyggene var noe helt spesielt, med flere farger inni-hverandre.
Ikke så lett å forklare, men får jeg være litt dramaqueen da, så jeg kan kalle dem overjordiske og fantastiske!

Har bare falt for hele konseptet. Etter å ha lest endel på hildechristina.com, har jeg fått øynene opp for innholdet i sminke, og hvor mye det har å si for huden.

Earth Glo Minerals lover å være fri for parabener og andre ulumskheter, Også er det fargene da.  fargene... Har bare lyst til å prøve alle. Eller mange da. Mange!

Purple rain er ganske godt gjengitt i forhold til bildet. Det er jo ikke alltid det blir sånn. Men denne viser både de lilla og brune tonene. Den er mørk og dramatisk og godt pigmentert, og jo flere lag jo mer kommer glansen til sin rett. Med forsiktig hånd, kan den også legges tynt til dagsbruk.

Den kommer i stor beholder på 5 ml. Og jeg elsket den fra det øyeblikket jeg så den.
Venter bare på en skikkelig anledning så jeg kan ha den på til fulle. I all sin glans😉

Den koster $3.99 (22,30 kr)!! Frakten kommer på 33.50, så vær lur å bestill mer av disse rimelige produktene.
Kjøpes på Eart Glo Minerals.

POSITIVT:
Fantastisk farge. Kan brukes som eyeliner. Lett å legge. Kan legges lag på lag for å få en mer dramatisk effekt. Kan også brukes diskret. Veldig rimelig.

NEGATIVT:
Finner ikke no.

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

