Hjem > Hårpleie > Hårmasken jeg aldri burde kjøpt

Hårmasken jeg aldri burde kjøpt


Matrix Biolage Ultra Control Deep Smoothing Masque

Matrix Biolage Ultra Control Deep Smoothing Masque

Fant denne på lookfantastic.com for £8.60 ( det er ca.78 norske kroner)
Ikke så ille pris i forhold til hva jeg betalte hos frisøren. 220 kroner forlangte dama! (Det er jaggu frekt!! Men det visste jeg ikke den gangen da…:(

Matrix Biolage Ultra Control Deep Smoothing Masque

Den lover å forvandle tørt, statisk hår om til mykt og glansfult med langvarig virkning. Intens behandling skal sørge for at håret ser sunnere ut, og føles mykt.

Ukentlig eller daglig behandling vil gi langvarig mykhet og glans. For best resultat, brukes denne ukentlig. Well dette var reklamen.

Men holder den hva den lover?

Jeg må innrømme at jeg har ikke fått prøvd denne intenst over tid. Så det er mulig denne bedømmelsen kommer for tidlig. Men jeg synes ikke den gjorde noe særlig mer enn langt rimeligere produkter. Så jeg tror ikke det blir noe gjenkjøp av denne. En helt vanlig hårkur uten noen spesielle egenskaper. Første gang jeg føler meg lurt av produkt kjøpt hos frisøren (Ikke at jeg gjør det så ofte, hverken drar til frisøren eller kjøper produkter der)

Men uansett, hvis du insisterer på å kjøpe denne, så sørg for at du handler på nett til 78 kroner, og ikke 220 hos frisøren. Så slipper du å føle deg like dust som meg😉

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

