Hjem > Makeup > Loreal Studio Secrets foundation

Loreal Studio Secrets foundation


lorealfoundation

Loreal foundation

Jeg har hatt denne en stund nå. Faktisk har jeg to forskjellige farger, fordi hudfargen min forandrer seg i løpet av året, og da kan jeg blande slik at den matcher hudfargen min.

Konsistensen på denne fondationen er kremete og akkurat passe tykk etter min smak. Den er så tynn at den smelter godt inn i huden. Også er den tykk nok til at den jevner ut huden til en jevnt tone og dekker ganske bra.

Den kjennes heller ikke uttørkende på en fuktfattig hud. Tvertimot så gjør den huden myk.

Beholderen inneholder en pensel i enden, og man må trykke i bunnen for å få ut produktet. Noe som fungerer svært dårlig. Dette fører også til mye sløsning, og det varte ikke lenge før jeg fant ut at jeg kan skru opp i bunnen og komme til produktet på den måten. Penselen spriket etterhvert også i forskjellige retninger. Så den ble ganske ubrukelig. Så en annen beholder er ønskelig på dette produktet. Ideen er god, men det funker ikke helt som tenkt.

Postivt:
Gir et naturlig resultat og smelter bra sammen med huden.
Drøy i bruk.

Negativt:
Liten mengde i beholderen, bare 17 ml. Derfor blir den ganske dyr i forhold til mengde.
Mekanismen i beholderen slik den er ment å brukes fungerer ikke.

Konklusjon:
Denne er så god at det er verdt å vurdere å kjøpe igjen tross mangler, men jeg tror jeg kommer til å fortsette å lete etter den perfekte😉

Kategorier:Makeup Tags: , ,
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

